• Zo van die mensen die alles op facebook delen en hun liefdesstatus iedere week wijzigen van in een relatie naar verloofd naar ingewikkelde relatie naar singel naar in een relatie ... Jullie begrijpen het wel. Ik heb dan echt zin om tegen die mensen te zeggen hoe marginaal die bezig zijn, maar dat is dan ook weer zo rude. Dat je een flikkerrelatie met je vriend heb tot daar, maar zet dan gewoon die liefdesstatus af, want ik vind dat echt belachelijk dat die om de zoveel dagen verandert. Om dan nog maar te zwijgen over alle depri statusupdates. Sommige mensen kunnen toch echt triestig zijn. Ja, ik erger mij hier aan en dat maakt van facebook echt een domme site.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Authors schreef:
    (...)

    Serieus, ik word zot van haar. Jfc, tis echt alsof ze er enkel aandacht mee wil. Mijn liefje dit, mijn liefje dat.
    En dan opscheppen dat ze verloofd was en uiteindelijk was ze dan niet verloofd. Serieus poef!
    En ik heb dan ook eentje die haar om de 5 seconde lelijk noemt en zegt dat ze ga committen. Met welke mensen zat ik toch op school.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)En dan opscheppen dat ze verloofd was en uiteindelijk was ze dan niet verloofd. Serieus poef!
    En ik heb dan ook eentje die haar om de 5 seconde lelijk noemt en zegt dat ze ga committen. Met welke mensen zat ik toch op school.


    Het spijt me dat ik niet ouder ben lolol. Echt, mocht ik een lief hebben, ik zou dat niet eens op fb plaatsen, dat zijn hun zaken niet. En dat ene kind met altijd depressieve statussen klinkt ook bekend.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Het spijt me dat ik niet ouder ben lolol. Echt, mocht ik een lief hebben, ik zou dat niet eens op fb plaatsen, dat zijn hun zaken niet. En dat ene kind met altijd depressieve statussen klinkt ook bekend.
    Het kan dat je haar kent, maar dat weet ik niet zeker. Maar echt die ene met haar liefdesstatussen altijd. Amai zeg. Als ik eens een slechte dag heb, post ik dat daar ook niet hoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Het kan dat je haar kent, maar dat weet ik niet zeker. Maar echt die ene met haar liefdesstatussen altijd. Amai zeg. Als ik eens een slechte dag heb, post ik dat daar ook niet hoor.


    Goh, ik denk van niet? Tis iemand uit mijn vroegere klas namelijk. En echt, mocht ik een slechte dag hbben schiet ik uit mijn slof. Idc over hoe ingewikkeld het is. Of je bent samen of je bent het niet, easy peasy.


    Olive