• Ik heb eigenlijk sinds uiterlijk een rol begon te spelen in mijn leven (lees: Pubertijd) een hekel aan mijn vreselijke kapsel. Nu vond ik laatst bij toeval een artikel op internet, The curly girl method. Hierbij vermijdt je siliconen en sulfaten (wat in ongeveer iedere shampoo zit tegenwoordig en ook in sommige cremespoelings) waardoor krullend haar niet uitgedroogt wordt. Nu hoor ik jullie al denken 'gatver, niet met shampoo wassen?'. Gelukkig was ik mijn haar met cremespoeling, wat voor mensen met krullen veel beter werkt.
    Goed, er is een heel stappenplan om gezonde en mooie krullen te krijgen en die staan bij de link. Baal wel een beetje dat ik al mijn producten weg kan sodemieteren..


    Ik ben gemeen xoxo

    En wat is je doel van het topic? :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De mijne zijn gezond, op de puntjes na :a


    Owl you need is love.

    Ik zou nog niet meteen je spullen weg mieteren, wie weet helpt het helemaal niet?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    nerveus schreef:
    En wat is je doel van het topic? :$

    Dat mensen die net zoals mij een kroeskop hadden en het zat zijn en mooie krullen willen, wat mij onderhand oos is gelukt door deze methode.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb zo stijl haar als wat, helaas. :C


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb het perfecte haar. :Y)
    Als ik het een beetje opknijp, heb ik krullen en als ik het stijl wil, föhn ik het gewoon.

    Vroeger had ik een haat-liefdeverhouding met mijn haar, maar nu vooral liefde. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Iedereen is jaloers op mijn haar. Totdat ik ze vertel hoeveel tijd erin zit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.