• Zo van die mensen die alles op facebook delen en hun liefdesstatus iedere week wijzigen van in een relatie naar verloofd naar ingewikkelde relatie naar singel naar in een relatie ... Jullie begrijpen het wel. Ik heb dan echt zin om tegen die mensen te zeggen hoe marginaal die bezig zijn, maar dat is dan ook weer zo rude. Dat je een flikkerrelatie met je vriend heb tot daar, maar zet dan gewoon die liefdesstatus af, want ik vind dat echt belachelijk dat die om de zoveel dagen verandert. Om dan nog maar te zwijgen over alle depri statusupdates. Sommige mensen kunnen toch echt triestig zijn. Ja, ik erger mij hier aan en dat maakt van facebook echt een domme site.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Inderdaad, maar mensen die ik van zulke onzin verdenk voeg ik al niet eens toe, of ik verwijder hun updates uit mijn homepage. :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    blijkbaar zijn de mensen met wie ik omga dan niet zo :'D
    ik heb er geen last van


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MadameParis schreef:
    Over het veranderen van je relatiestatus op Facebook was vorige week een documentaire van mensen die erdoor vermoord waren. Dus: Nooit je status veranderen, of gewoon helemaal niet aan FB doen!:Y)


    Ja, maar dan moet je ook wel het hele verhaal vertellen :'D
    Die vrouwen waren getrouwd, maar de mannen wilde dat die vrouwen geen contact met de buiten wereld hadden. Ze maakte facebook aan om zo contact met de buitenwereld te houden. Na een tijdje wilden ze scheiden van hun man, maar dat hadden ze niet tegen die man gezegd, en toen gewoon hun status in single gezet. En toen kwamen de mannen er achter en toen bam.

    Over topic:
    Achja, als mensen daar gelukkig van worden, laat ze dan lekker. Het rode kruisje bestaat altijd nog.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik haat het hoe al die populaire meisjes van mijn school ruim 30 likes hebben op bijna elke foto, zelfs al zijn die nog zo onduidelijk. Echt alles wat ze doen is geweldig en perfect.


    Save me from myself.

    Donovan schreef:
    Ik haat het hoe al die populaire meisjes van mijn school ruim 30 likes hebben op bijna elke foto, zelfs al zijn die nog zo onduidelijk. Echt alles wat ze doen is geweldig en perfect.
    Dat heb je hier uiteindelijk ook. Kijk maar als je je username verandert nobody cares bij mij, maar bij de Qfavousmensen wordt de wereld precies verplaatst als ze hun naam veranderen. ahja.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Donovan schreef:
    Ik haat het hoe al die populaire meisjes van mijn school ruim 30 likes hebben op bijna elke foto, zelfs al zijn die nog zo onduidelijk. Echt alles wat ze doen is geweldig en perfect.

    Dat.
    Ik heb geen facebook, en niemand van mijn vrienden eigenlijk. Ben ik wel blij om.
    Maar ja, de populaire mensen worden ook altijd veel belangrijker gevonden. -_-
    Soms ben ik echt blij dat ik gewoon een leuke vriendengroep heb.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    That's why I don't have facebook... (:


    Destroy what destroys you.

    Helemaal waar! Soms heb ik echt zoiets van: waarom in hemelsnaam zou ons dat iets boeien?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Irritant. Daarom kijk ik nooit op facebook, en negeer die mensen gewoon.


    Food.

    Laatst was er inderdaad iemand die haar status veranderde in "het is ingewikkeld" waardoor ik dacht, uh, dat hoef ik niet te weten. En er is een jongen die de hele opschept hoe erg hij wel niet naar de klote is, maar voorderest heb ik gewoon normale mensen op facebook :')


    As travars

    ... wij denken nu serieus aan dezelfde persoon right?


    Olive

    PinkaminaPie schreef:
    Wat ik bij die mensen denk (ook al heb ik geen facebook):


    HAH kim van Scott pilgrim VS te world! :'D

    maar inderdaad, vreselijk.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Authors schreef:
    ... wij denken nu serieus aan dezelfde persoon right?
    Ik denk het.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Ik denk het.


    Serieus, ik word zot van haar. Jfc, tis echt alsof ze er enkel aandacht mee wil. Mijn liefje dit, mijn liefje dat.


    Olive