• Zo van die mensen die alles op facebook delen en hun liefdesstatus iedere week wijzigen van in een relatie naar verloofd naar ingewikkelde relatie naar singel naar in een relatie ... Jullie begrijpen het wel. Ik heb dan echt zin om tegen die mensen te zeggen hoe marginaal die bezig zijn, maar dat is dan ook weer zo rude. Dat je een flikkerrelatie met je vriend heb tot daar, maar zet dan gewoon die liefdesstatus af, want ik vind dat echt belachelijk dat die om de zoveel dagen verandert. Om dan nog maar te zwijgen over alle depri statusupdates. Sommige mensen kunnen toch echt triestig zijn. Ja, ik erger mij hier aan en dat maakt van facebook echt een domme site.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dovahkiin schreef:
    Och, och, och. Verwijder die mensen of je eigen Facebook; je kan eeuwig door blijven zaniken over mensen die hun hele leven op Facebook gaan gooien, maar die mensen veranderen niet. Erover zeiken helpt dus ook niet. :Y)

    Flemish schreef:
    (...)
    Dit is waarom ik nog op facebook zit. Anders zou ik allang gestopt zijn.
    Zeker als ze iets posten als F:";( Kan het nog slechter?"
    S: Zeg eens! ;(
    F: Ok. Op chat? Oke?

    Serieus? -.-" Als je zegt dat het slecht met je gaat, zet het dan gewoon op je facebook waarom, of al heel niet.
    Oh ja das ook zo triest, als je het toch op facebook wilt, waarom moet het dan opeens in een chat komen. En van die dingen zoals "ben er voor je" is toch ook alleen om te weten hoe alles zit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Melancholia schreef:
    (...)
    omg jij loeder


    Loeder? :'D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Escritura schreef:
    That's why I moved to tumblr.
    also, when you're sad people actually care and are nice.


    This.


    wth.

    Beckett schreef:
    (...)

    Loeder? :'D
    Insider.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lang leve niks posten! (krul)

    Flagitious schreef:
    Lang leve niks posten! (krul)
    Of van die foute dinge waar niemand iets van begrijpt. Altijd lollig. Ik heb waarschijnlijk al meer vids van yt op mn facebook gepost dan echt statussen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waar maak je je druk om? verwijder die mensen gewoon..


    ailoveejoee.

    ikbenblond schreef:
    Waar maak je je druk om? verwijder die mensen gewoon..
    Dat zijn mensen dat ik ken, kan ik dat toch moeilijk gaan verwijderen. Moest het een vreemde zijn, is dat iets anders, maar vreemden ga je bij mij niet vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Iemand is duidelijk blond..

    Flagitious schreef:
    Iemand is duidelijk blond..
    Haha x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eén van de redenen waarom ik ermee ben gestopt. ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Over het veranderen van je relatiestatus op Facebook was vorige week een documentaire van mensen die erdoor vermoord waren. Dus: Nooit je status veranderen, of gewoon helemaal niet aan FB doen!:Y)


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Over het veranderen van je relatiestatus op Facebook was vorige week een documentaire van mensen die erdoor vermoord waren. Dus: Nooit je status veranderen, of gewoon helemaal niet aan FB doen!:Y)

    Pardon?!

    Och, ik zit er toch nooit op. Dus dat zie ik ook niet :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.