• De stelling van deze week luidt:
    Ze moeten meer bunkers bouwen, je weet maar nooit.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    MissesHoran schreef:
    Eens. Gevaar kan uit elke hoek komen, je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt.


    Firm believer of all that is magic

    Hell no.


    Olive

    Humble schreef:
    Ben ik de enige die zich afvraagt wie 'ze' zijn?:W


    nee je bent niet de enige (A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Je schiet er niks mee op, als een ander land aanvalt dan wordt 't waarschijnlijk toch nucleair en dan heb je er niks aan.

    Ik denk dat er met 'ze' de Nederlandse overheid wordt bedoelt. Of de Belgische. Maar dit vind ik meer een plan voor de Nederlanders.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    eens, je weet maar nooit wat er kan gebeuren


    Just go forward in all your beliefs and prove to me that I am not mistaken in mine - 1st doctor

    Lol, welk land zou Europa nou aanvallen? Dat zou echt mega dom zijn.


    Life is hard and then we die

    Deze stelling klinkt wel heel.... paranoïde. Ik ben het ermee oneens. Als een land/bondgenootschap massaal begint met bunkers bouwen zal dit een wantrouwigheid opwekken bij de rivalen en zal er waarschijnlijk alleen maar sneller oorlog komen.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Een grote steen waar ik me onder kan verschuilen is meer dan genoeg. :Y)


    26 - 02 - '16

    Pollux schreef:
    Neh, dat vind ik een verkeerde instelling om mee te leven.


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    PUKKELxDING schreef:
    Lol, welk land zou Europa nou aanvallen? Dat zou echt mega dom zijn.


    heel veel, we zijn wel het rijkste continent(of wat dan ook) samen met noord amerika zijn wij hardstikke ontwikkeld..


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    PUKKELxDING schreef:
    Lol, welk land zou Europa nou aanvallen? Dat zou echt mega dom zijn.


    Geitenneuketaniërs misschien? Die Al-Qaida klootzakken?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    xAnkje schreef:
    (...)

    heel veel, we zijn wel het rijkste continent(of wat dan ook) samen met noord amerika zijn wij hardstikke ontwikkeld..


    Daarom zouden ze ons juist niet aanvallen. Als ze een beetje gezond verstand hebben weten ze wel dat wanneer Europa aangevallen word ze niet alleen een heel serie landen over zich heen krijgen, maar dat ze het ook aan de stok krijgen met de VS & Canada. Ook zie ik Al-Qaida nog niet frontaal aanvallen op ons, daar is de situatie in het Midden-Oosten veel te onstabiel voor.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Nah. De volgende oorlog wordt nucleair, dan helpen bunkers toch niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Annatar schreef:
    Nah. De volgende oorlog wordt nucleair, dan helpen bunkers toch niet.


    ik zie inderdaad eerder een tweede koude oorlog komen....


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Toen we met school een bunker gingen bezoeken, durfde ik niet binnen te gaan... Da was een mega steile trap en je moest bijna met u borst tot tegen de trap lopen of je zat met je hoofd tegen het plafond...
    Neenee, laat die bunkers maar voor wat ze zijn, k kruip daar toch niet in(A):D


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D