• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

    WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Als ik haar naar de jongens kant zie lopen kan ik al gokken waar ze naar toe gaat, Steef. Ik achter volg haar la gzaam en kijk of mijn vermoeden klopt...


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik lag op mijn bed en luisterde harde muziek met een koptelefoon op. Ik wendde mijn blik naar links en zag iemand binnen komen. Ik deed mijn koptelefoon af, het was Aimee. "Hoi." Zei ik en keek haar aan. Ik vroeg me af waarom ze me kwam opzoeken, had ze het niet leuk met Vince, Alex en Luel?

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Ik zie haar de kamer binnen gaan. Ongemakkelijk blijf ik even staan, wat moet ik nu doen?


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste

    'Hoi,' zegt Steef als hij me ziet. 'Sorry van net,' mompel ik, 'ik kan er soms gewoon niet tegen als jongens zo doen. En het niet alleen jou fout maar ook die van Vince en de rest'. Dan valt het me op dat zijn haar nat is, 'Was je net buiten?' vraag ik voorzichtig.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Chad?)


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    (Chad?)


    [oeps dat is van een ander rpg -.- ik heb het al aangepast]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Biw ;d maar ik weet even niks om te antwoorden.. SomeMusic? ;d kan je helpen met een stukje? XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Sorry van net." Mompelde ze. "Ik kan er soms gewoon niet tegen als jongens zo doen. En het niet alleen jou fout maar ook die van Vince en de rest." Ik keek naar de grond. "Jij hoeft je niet te verontschuldigen. Het is toch mijn schuld, ik was te flirterig bezig." Mompelde ik. "Was je net buiten?" Vroeg ze voorzichtig. "Dit komt door de douche, ik ben gaan douchen nadat ik buiten nat gerend ben."

    Midna schreef:
    [Biw ;d maar ik weet even niks om te antwoorden.. SomeMusic? ;d kan je helpen met een stukje? XD]


    [Uhh.. Dan moet ik even denken, Stephen praat nu met Aimee. Anders gaan we haar straks waarschuwen?]

    [Ik vind het goed ;d want ik weet ff slecht om op jou stukje te reageren ;d Anders krijg je een stukje van 1 zin.. en dat vind ik niet zo leuk XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempeste

    'Jij hoeft je niet te verontschuldigen. Het is toch mijn schuld, ik was te flirterig bezig." 'het maakt mij niet uit als je flirt hoor,' lach ik, 'die anderen zijn me vriendjes niet dus ze hoeven zich nergens mee te bemoeien.' Dan kijk ik heb even verontschuldigd aan, 'sorry dat ik je heb laten nat regenen maar het was of een storm of alle stoppen in het huis kapot laten gaan en dat lijkt een storm me toch wat handiger,' zeg ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [RPG] Lyle House. { Two }

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 22:05 ]

    (Yay, de nieuwe xD)

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Ik besluit om toch maar iets te doen, dus klop ik voorzichtig ook maar aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Het maakt mij niet uit als je flirt hoor." Lachte ze. "Die anderen zijn me vriendjes niet dus ze hoeven zich nergens mee te bemoeien." Ik knikte. "Sorry, dat ik je heb laten nat regenen maar het was of een storm of alle stoppen in het huis kapot laten gaan en dat lijkt een storm me toch wat handiger." Zei ze voorzichtig. "Het geeft niet, ik kon schuilen onder de kastanje boom. En er is altijd nog een douche en droge kleren." Vergaf ik haar. "Ik voel me een mietje." Zei ik. "Normaal zou ik ze helemaal kapot geslagen hebben, maar ik heb me nu kunnen bedwingen."

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik hoorde een klopje op de dichte deur. "Binnen?" Vroeg ik en zag de deur open gaan. Daar stond Vince. Het liefste had ik hem kapot gescholden, maar ik hield mijn mond. "Hoi." Bromde ik en keek met venijnig aan.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt