• My Tears Dry On Their Own • Niall James Horan


    He walks away
    The sun goes down
    He takes the day, but I'm grown
    And in your wake, in this blue shade
    My tears dry on their own


    'You're to late Niall'


    Isabelle Vanessa Jones is beginnend actrice. Op een feest van YTV komt ze One Direction tegen. Ze drinkt te veel en wordt 's ochtends wakker naast Niall Horan. Darcy, een van haar medespelers waarschuwt haar, Niall is niet te vertrouwen.

    Lieve lieve lieve iedereen die dit leest.
    Ik begin een nieuwe fanfic. en ik heb rollen nodig!
    Ik heb nodig:
    - De cast van 'Hometown glory' De serie waar Isabelle in speelt, Darcy & Isabelle doe ik zelf
    -Familie Ook de ouders
    -Vrienden uit Liverpool Haar geboorteplaats

    Volledige naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Foto:
    Beschrijving uiterlijk:
    Extra:
    Waarschuwen:

    Ik start binnekort. De proloog staat online. Link bovenin.
    Wees creatief
    xx!

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:15 ]


    no alarms and no surprises

    Cast

    Volledige naam: Chanel Cleö Avery
    Leeftijd: 17
    Foto:


    Beschrijving uiterlijk: Chanel heeft lichtbruin haar, en blauwe ogen. Ze is slank, en zo'n 1,76 lang. Haar haar hangt meestal los, of zit in een strakke staart. Haar ogen laat ze mooi uitkomen met mascara en oogpotlood, en over haar lippen zit altijd lipgloss.
    Extra: Ze wou model worden, en veel mensen wouden haar boeken voor modeshows. Maar ze is toch gaan acteren.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:21 ]


    El Diablo.

    Volledige naam: Isabelle Vanessa Jones
    Leeftijd: 16
    Foto:


    Beschrijving uiterlijk: Lang blond haar. Voor haar rol in Hometown Glory moet ze vaak van haarkleur veranderen. Ze heeft bruine ogen en kuiltjes in haar wangen.
    Extra: Isabelle werd gevraagt voor de rol als Lea Kim in de serie Hometown Glory. Haar ouders waren het er niet mee eens, maar toch is ze naar London verhuisd en speelt ze in de serie.

    Volledige naam: Darcy Felice Charly
    Leeftijd: 19
    Foto:


    Beschrijving uiterlijk: Ze heeft bruine krullen en bruine ogen. Haar vader komt uit Spanje en haar moeder uit Engeland.
    Extra: Ze woont in een appartement met Isabelle en speelt Miranda Spencer in Hometown Glory.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:28 ]


    no alarms and no surprises

    IK VUL ER TWEE IN,
    - FRIEND LIVERPOOL
    - 'HOMETOWN GLORY' MEDESPEELSTER

    (:


    ' Nyctophilia '

    Volledige naam: Hannah "Erin" Montgomery
    Rol: Hometown Glory, - als Spencer -
    Leeftijd: Zeventien jaar, geboren op 24 November.
    Foto:


    Nina Dobrev
    Beschrijving uiterlijk: Hannah's lange bruine haren bevat een mooie glans, in golvende bogen. Haar hazelnootbruine ogen hebben een schattige twinkeling, "pret oogjes"
    Extra: Houd enorm veel van bloggen, en dat is ook wat ze vaak doet achter de schermen. Ze houd haar eigen blog ook hedendaags bij, met muziek, fashion, funfacts en roddels.
    Hanna heeft een bril voor 's avonds aangezien ze dan niet alles meer scherp ziet, want haar ogen zijn dan erg uitgeput. De producers van "Hometown Glory" laten het ook vaak voorkomen, dat Hannah/Spencer haar bril op heeft.


    Volledige naam: Kylie "Kristen" Sawyer
    Rol: Friend Liverpool
    Leeftijd: Vijftien jaar, geboren op 14 Februari.
    Foto:


    Selena Gomez
    Beschrijving uiterlijk: Kylie heeft schouderlang haar, wat ze vaak op krult - zie foto - met lichtblonde plukjes. Het donkere is van haarzelf. Ze heeft lichtroze lippen, waar ze altijd een glansgloss over heen smeert. Mascara en eyeliner kan bij haar niet ontbreken, want ze laten haar bruine ogen uitkomen.
    Extra: Kylie deed vijf jaar aan turnen, waar ze ook vele prijzen mee gewonnen heeft. Ze wilt een nieuwe sport gaan doen, maar zolang ze er nog niet uit is blijft ze fitnessen.

    Ik ga nu je story bekijken (:
    x'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:13 ]


    ' Nyctophilia '

    Bedankt <3


    no alarms and no surprises

    Volledige naam: Natalie Naomi Jones
    Rol: Familie (zusje)
    Leeftijd: 14
    Foto:


    Jennette McCurdy
    Beschrijving uiterlijk: Natalie heeft lang blond haar dat ze zowel gekruld als stijl draagt. Ze heeft een uitermate vriendelijke uitstraling, maar soms heeft ze ook een rebelse grijns.
    Extra: Natalie is een best wel rebels meisje die enkele keren in aanraking met de politie is geweest. Soms is ze hele avonden weg en hebben haar ouders geen enkel idee waar ze uithangt.
    Waarschuwen: Zeker weten! :D

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:19 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb er veeeel meer nodig!!!


    no alarms and no surprises

    Volledige naam: Jonathan Christopher Dean
    Rol: Cast
    Leeftijd: 18
    Foto:


    Beschrijving uiterlijk: Bruin haar. Het zit nooit netjes.
    Extra: Stieken een dikke crush op Darcy. Hij is geboren in Sidney, maar zijn ouders verhuisden naar Birmingham. Hij had al heel vroeg een passie voor gitaarspelen en acteren. Hij speelt James France
    Waarschuwen:Nee, want ik ga hoofdstuk een schrijven...

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 15:11 ]


    It feels like I'm checked in to rehab

    Volledige naam: Joany Alice Charly
    Rol: Cast
    Leeftijd: 14
    Foto:


    Beschrijving uiterlijk: Ze heeft bruine krullen tot haar schouders, maar ze steilt haar haar altijd.
    Extra: Ze is het nichtje van Darcy en speelt ook mee in de serie. In de serie speelt ze Kimberley France, het zusje van James France (Jonathan)
    Waarschuwen: Nee, want jij bent stom <3


    It feels like I'm checked in to rehab

    Volledige naam: Felicia (Ja man, jou tweede naam gewoon xd, omdat je dat haat) Jones
    Rol: Familie, moeder
    Leeftijd: 34
    Foto:


    Beschrijving uiterlijk: Ze heeft rood geverfd haar tot op haar schouders. Ze heeft groen-blauwe ogen en sproeten.
    Extra: Felicia raakte al op jonge leeftijd zwanger. Isabelles vader was omgekomen bij een auto-ongeluk en ze heeft hem nooit gekend. Ze is vrij snel hertrouwd met Francis. Ze is het er niet mee eens dat Isabelle acteerd, maar ze houdt het niet tegen..


    It feels like I'm checked in to rehab

    Ik zal vandaag of morgen nog een;
    - Familielid invullen
    - Een "Hometown Glory" medespeelster
    invullen (:

    xx


    ' Nyctophilia '

    Moet ik er nog meer doen???


    It feels like I'm checked in to rehab

    xSnowball schreef:
    Moet ik er nog meer doen???

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    no alarms and no surprises

    IK DOE NOG OUDERE BROER VAN HAAR & EEN MEDESPELER!


    ' Nyctophilia '

    Volledige naam: Sarah Johanson
    Rol: Cast
    Leeftijd: 16 Jaar
    Foto: http://browse.deviantart.com/photography/?q=girl&order=9&offset=192#/d4gd4es
    Beschrijving uiterlijk: Ze heeft bruin haar en groene ogen. Ze heeft eigenlijk stijl haar, maar laat het altijd krullen omdat ze dat mooier vind staan.
    Extra: Sarah speelt in de serie 'Hometown Glory' Camilla Flint. Eigenlijk wilde ze eerst niet eens meedoen aan de serie, maar haar ouders vonden dit een goede kans om Sarah te laten wennen aan het feit dat zij er niet altijd zouden zijn om haar te beschermen, en nu Sara eenmaal meespeelt is ze haar ouders er dankbaar voor, want ze vind het geweldig om te acteren.


    Volledige naam: Jason Samuel Elwood
    Rol: Vriend uit Liverpool
    Leeftijd: 17 jaar
    Foto: http://media.tumblr.com/tumblr_leovplwFwl1qb8jfj.jpg
    Beschrijving uiterlijk: Jason heeft blond haar, wat altijd net zo zit als dat het zat toen hij uit bed kwam, hoogstens een beetje gel er in, maar meer dan dat ook niet. Hij heeft bruine ogen.
    Extra:Jason heeft zijn eigen bandje, dat af en toe in een cafe optreed, maar nog niet echt bekend is. Hun doel is om ooit voor een publiek van 50.000 man op te treden, maar ze weten niet zo zeker of dat wel gaat lukken.

    Waarschuwen: Jah <3


    First things first, but not necessarily in that order