• As fast as possible? :'D

    Er zitten er nu twee achter me aan die mij beschouwen aals 'nieuw speelgoed' or something like that. En nou ben ik iemand die niet echt snel vies is van een ander en ook niet al te snel drama maakt. Ik weet niet wat hun gewend zijn, maar ik denk niet dat. Dus, hoe maak ik ze duidelijk dat ik niet op zoek ben naar een relatie zonder onbeleefd te worden of het direct te zeggen? - 'kay één is gewoon annoying as the fuck, maar die zie ik pas weer in de zomer, dusja. Maar mijn facebook word door 'm bespioneerd, for god sake. En hij weet dat ik niks met 'm wil! :"D -
    Any idea's? :Y)


    Let it come and let it be

    is 1 van die 2 stalkers de pedofiel ? ;D

    Maar ik heb geen idee.. ik heb dr zelf ook 2.. ook al houden ze zich nu gedeisd.. en me geen preek geven dat ze fout zaten en blablabla.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    is 1 van die 2 stalkers de pedofiel ? ;D

    Maar ik heb geen idee.. ik heb dr zelf ook 2.. ook al houden ze zich nu gedeisd.. en me geen preek geven dat ze fout zaten en blablabla.

    Shut up (cat) Yes.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:16 ]


    Let it come and let it be

    Negeren. Of een heel knap meisje uitzoeken en die bovenop ze gooien & misschien zijn ze dan afgeleid. That came out wrong, maar ik bedoel gewoon dat wanneer jij geen aandacht aan hun besteed, zij op 'n gegeven moment ook wel afdruipen. Hopelijk. Of anders zelf je zinnen op 'n ander zetten :3


    Intersectional feminist

    Ignore them. (cat)


    26 - 02 - '16

    Ignore them. They can't stand that. :W
    That's what I always do. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    DerekWalcott schreef:
    Negeren. Of een heel knap meisje uitzoeken en die bovenop ze gooien & misschien zijn ze dan afgeleid. That came out wrong, maar ik bedoel gewoon dat wanneer jij geen aandacht aan hun besteed, zij op 'n gegeven moment ook wel afdruipen. Hopelijk. Of anders zelf je zinnen op 'n ander zetten :3

    Da's euh moeilijik, gezien het wel gewoon vrienden van em zijn, althans één van die 2.


    Let it come and let it be

    Negeruuuuuun.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zeg dat je lesbisch bent?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Of je dreigt gewoon met een Igor, net als bij die ene reclame.


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Of je dreigt gewoon met een Igor, net als bij die ene reclame.

    Film 1. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ohw ohw ohw :O je moet gewoon doen alsof je met iemand hebt..
    Deed ik ook.. Toen had ik met ene Lisa -ik praat nu alleen amper met haar-
    En hij zo; dus je bent lesbisch?
    Ik; eerder Bi..
    Mja, hij geloof het wel ;D -maar ik en Lisa waren heletijd melig-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou zeggen: Kijk naar How to lose a guy in 10 days. Of wacht, komen ze daar op 't eind niet bij elkaar? Damn. Dan zou ik zeggen: Negeren die handel en duidelijk maken dat je alleen vrienden wil zijn als ze te dichtbij komen.


    “Love is a contradiction.”

    Midna schreef:
    Ohw ohw ohw :O je moet gewoon doen alsof je met iemand hebt..
    Deed ik ook.. Toen had ik met ene Lisa -ik praat nu alleen amper met haar-
    En hij zo; dus je bent lesbisch?
    Ik; eerder Bi..
    Mja, hij geloof het wel ;D -maar ik en Lisa waren heletijd melig-

    Hahahahaha! Dat idee is wel echt geweldig! :'D


    Let it come and let it be

    Wees heel walgelijk. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    Wees heel walgelijk. :Y)

    MaardejongendieikleukvindzitindatvriendengroepjeD:
    Ik denk niet dat - dat veel uit zal maken, gezien het sowieso niet echt type alles-moet-beleefd-ed-zijn D:


    Let it come and let it be