• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

    ø
    Meedoen? Vul in:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Gave:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 21:15 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Is dit niet gewoon precies hetzelfde als de roleplaying game van [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123537[/q]Delphine[/url]?

    Naam: Iral
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 15
    Gave: Kan mensen verleiden (verliefd maken op hem) en zo dingen voor hem laten doen
    Karakter: Iral is geen prater. Hij lacht niet veel en is bijna altijd serieus. Hij maakt dus niet snel vrienden.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij houdt van alleen zijn en zit dan ook vaak alleen in de tuin.


    Naam: Luel
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 16
    Gave: Telekinese
    Karakter: Hij is vriendelijk en heeft humor. Alleen kan hij niet tegen zijn verlies.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij houdt van gamen en zit dan ook vaak in de vrijetijdsruimte.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 14:40 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    SomeMusic schreef:
    Is dit niet gewoon precies hetzelfde als de roleplaying game van [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123537[/q]Delphine[/url]?

    Dat topic heb ik net bekeken, en dit is wel iets anders. (vind ik dan)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Wil je voor mij een meisjes rol reserveren?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 13:54 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Eh... wat is het verhaallijn? Want zo ver ik het zie zit er weinig verhaal in net zoals de andere rpg waar ik aan mee doe..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SomeMusic schreef:
    Is dit niet gewoon precies hetzelfde als de roleplaying game van [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123537[/q]Delphine[/url]?

    Nee. Ik had geen idee dat er al een was, en volgens mij is iedereen vrij een topic te maken (;.


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Minnesota schreef:
    Wil je voor mij een meisjes rol reserveren?

    Is goed


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Oke, daar gaat het me niet om. Maar ik zou graag mee willen doen. (:
    Zou je voor mij twee rollen willen reserveren? (Jongen en meisje).

    SomeMusic schreef:
    Oke, daar gaat het me niet om. Maar ik zou graag mee willen doen. (:
    Zou je voor mij twee rollen willen reserveren? (Jongen en meisje).

    Oké.


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Midna schreef:
    Eh... wat is het verhaallijn? Want zo ver ik het zie zit er weinig verhaal in net zoals de andere rpg waar ik aan mee doe..

    Ik denk dat Scrotch pas een verhaallijn gaat maken als het saai begint te worden. Tot die tijd kunnen we ons toch prima vermaken met dit stukje verhaal?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    (...)
    Ik denk dat Scrotch pas een verhaallijn gaat maken als het saai begint te worden. Tot die tijd kunnen we ons toch prima vermaken met dit stukje verhaal?


    Dus.. Gtst vorm..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Dus.. Gtst vorm..

    Sorry, ik kijk geen GTST.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    (...)
    Sorry, ik kijk geen GTST.


    Soap serie.. Drama iets.. Ik kijk het ook niet echt..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb nog één personage toegevoegd! (kijk onder de bio van mijn andere perso)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Naam: Destiney 'Des' Janice Montoya
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: Zestien.
    Gave: Helderziendheid, ze kan beelden zien van gebeurtenissen die zich op een andere plaats of in een andere tijd voordoen. De gave's kan ze niet beheersen, het kan op ieder moment van de dag plaats vinden.
    Innerlijk: Destiney is open en spontaan, maar wanneer iemand merkt dat ze helderziend is, wordt ze verlegen en gesloten. Wanneer ze iemand vertrouwd zal ze diegene nooit in de steek laten. Destiney is zorgzaam meisje, want als er iets aan de hand is, wil ze meteen helpen. Ze is iemand die weet wat ze wil, altijd haar eigen mening heeft en een beetje brutaal is.
    Uiterlijk:


    Destiney heeft golvende kastanje bruine haren, die ze altijd los heeft. Ze draagt alleen mascara, maar wil er wel altijd goed uitzien. Haar kleding stijl is als een echt meisje, rokjes, jurkjes en skinny jeans.
    Extra: Ze heeft haar gitaar meegenomen en speelt er ook vaak op, dan zingt ze er ook bij.

    Wie wil er bij haar op een kamer?
    En ik maak de jongen zo meteen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:11 ]