• Ik was wat door mijn agenda aan het bladeren en ik zie nu dat ik eigenlijk een soort systeem erin heb:
    Met van die markeerstiften.
    Werk=geel
    Toetsen=roze
    oppassen =groen
    en als ik naar het ziekenhuis of tandarts moet heb ik dat blauw.

    Ik vind dit eigenlijk best wel overzichtelijk, want zo hoe ik alleen maar naar het roze te kijken als ik wil weten wanneer ik toestsen heb.
    Anders zie ik dat vaak over het hoofd.

    Hebben jullie ook zo'n soort systeem in je agenda of niet??

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Net, ik krijg van school een schema met daarop mijn toetsen. In mijn agenda staat eigenlijk niks, haha. Maar goed dat jij dat doet, het is vast erg handig!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, dat doet mijn GSM voor me. Afspraken zijn oranje, geel zijn verjaardagen, varia zijn blauw en taken zien er groen uit. =)

    En voor school houd ik een schriftelijke agenda bij. Zonder kleur. =)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:36 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik schrijf alles met pen. Ik word toch nooit netjes!


    Firm believer of all that is magic

    nope lol
    ik schrijf gwn mn hw erin en proefwerken, SO's etc markeer ik (als ik het niet vergeet).


    I live for the applause, you will die for it.

    In het algemeen is mijn agenda pittig leeg. Ik ben lui.


    i put the fun in funeral

    Nope. Ik schrijf het gewoon lekker op en zie wel of ik er wijs uit kan. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    In mijn schoolagenda:
    huistaken groen
    testen rood
    al het andere: blauw.
    Zo hebben wij dataangeleerd in het eerste jaar. Als je het niet deed, kreeg je een strafpunt. Bij drie strafpunten mocht je schrijven.

    Anders heb ik geen agenda.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:38 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als ik er zijn in heb markeer ik mijn proefwerken/so's, maar het kan ook maar zo zijn dat ik het vergeet :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Flemish schreef:
    In mijn schoolagenda:
    huistaken groen
    testen rood
    al het andere: blauw.
    Zo hebben wij dataangeleerd in het eerste jaar. Als je het niet deed, kreeg je een strafpunt. Bij drie strafpunten mocht je schrijven.

    Anders heb ik geen agenda.

    this ^^

    Als ik het heb gedaan markeer ik het.(A)


    <3

    Ik markeer altijd na afloop welk huiswerk ik heb gedaan, zodat ik zie wat ik nog moet doen. Toetsen merk ik gewoon wel op, omdat ik toch altijd alles maak en leer, dan hoef ik ze niet speciaal te markeren vind ik. Maar soms als ik ergens heenga ofzo dan schrijf ik dat in grote letters bij de onderste uren en markeer ik 't met een leuke kleur :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik markeer wat ik heb gedaan blauw, en de toetsen hebben een oranje lijn eronder.

    Voor mijn cijfers heb ik meer een systeem: alles onder 5.5 in het rood, 5.5 - 6.9 in het zwart en 7+ in het groen (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik schijf lekker bullshit op en zie wel of ik er uit kom xD heheh mijn agenda valt al haast uit elkaar =D


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Uhm, ik gebruik mijn agenda niet zo veel. Ik probeer de meeste dingen te onthouden....


    Bad decisions make good stories.

    Ik markeerde toetsen altijd met geel, maar sinds ik in de bovenbouw zit heb ik alleen nog toetsweken, dus dan ik het een beetje overbodig om alle notities in die week geel te maken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan