• ja, ook ik zoek nieuwe stories om te lezen :Y)

    wat ik lees:
    -FOTO STORIES! ik heb ff een dringende behoefde aan stories die foto's plaatsen omdat alle stories daarvan waar ik een abbo op heb al een eeuwigheid niet meer geactiveerd hebben
    -HP -geen drarry, de rest is altijd goed
    -1D - niall stories zijn mijn favoriet, maar de rest is ook goed hoor :'D
    -twilight, maar ALLEEN van de wolfpack, dus geen vampier stories

    wat ik NIET lees:
    -Justin Bieber, tokio hotel, alles wat niet in het bovenstaande rijtje staat
    -engelse stories - written in dutch, spoken in englisch is wel goed, maar niet helemaal in het engels
    -stories met veel spellingfouten/geen hoofdletters/geen leestekens, etc.
    dusss... drop je story hier maar :)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 18:30 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    ik zou zeggen kijk maar op mijn profiel (A)
    ik heb een aantal hp stories en een 1d story

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 18:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HP, Mijn specialiteit :Y).


    MIDNIGHT CITY • Fred Weasley


    Aileen word in 1995 geboren in Valencia, een klein Stadje in Spanje. Haar leven lijkt rustig te verlopen totdat er rare mensen hun vredige stadje binnendringen en mensen vermoorden. Dooddoeners, zo noemen deze mensen zich. Bloed vloeit. Geschreeuw dringt de eens zo vredige straten binnen en kleurt de stenen rood. Aileen word gedwongen te vluchten en om haar familie alleen te laten. Maar wat als ze hulp krijgt van een onbekend persoon die haar een totaal nieuwe wereld laat zien?

    Al snel ontwikkeld Aileen haar liefde voor magische creaties, maar daarbij ontwikkeld ze ook haar liefde voor iets onmogelijks. Nu staat ze voor een belangrijke keuze, maar als de keuze gemaakt word is het eigenlijk al te laat. Hoe zal dit aflopen?


    ____________

    Wake me up, a new riddle is born.

    Adin, dochter van Lord Voldemort, heeft een gruwelijke hekel aan alles wat in haar leven komt. Noch de bloemen die bloeien, noch griffindors die proberen schijnheilig te doen. Alles.
    Daarom haat ze ook haarzelf, de valse geest die haar is meegegeven van haar vader. Ook aan haar vader zelf aangezien hij ontzettend egoïstisch is. Al is ze wel blij met de macht die ze bij haar draagt aangezien die net zo sterk is als the dark lord himself. Sterk genoeg om hem dood te kunnen maken.

    Later komt Adin erachter dat wanneer ze haar vader vermoord, ze weer normaal kan leven en leren liefhebben. Zo is een nieuwe missie geboren voor Adin.



    Hide and seek• FW & GW



    Anna en Lynn; ze lijken 2 doodnormale meiden, maar als je nog eens beter kijkt zie je dat het een tweeling is. Een tweeling met een onwijs heftig verleden.
    Ze moeten onderduiken en samen een identiteit delen voor hun eigen veiligheid, genaamd Annelynn. Maar hoelang weten ze hun identiteit en geheimen achter te houden?
    En wat als er iemand verliefd wordt op hun enige identiteit? Zullen ze hunzelf opgeven voor hun ware liefde?

    Anna: x Desire
    Lynn: RainbowRoad



    _____

    En verder nog een LS over James Phelps.

    Fish 'n Chips • James Phelps

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 19:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb heel veel HP. The Eyes of a Snake [Slytherin], Humans, Werewolves & other Monsters, We are all prisoners. - Draco Malfoy & I'm from where the Magic is - Albus Potter. Die laatste is geen Drarry maar wel slash, ik weet niet of je daar ook iets op tegen hebt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    http://www.quizlet.nl/stories/64229/taking-chances--george-weasley/
    Mijn enige HP verhaal. Is met George Weasley
    :D


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Korte samenvatting: Niall is vier maanden spoorloos verdwenen op een tour en heeft zijn beste vriendin Mikayla daar niet over ingelicht, als hij terugkeert naar Mullingar is zij razend op hem en wil hem niet zien terwijl hij worstelt met zijn heftige gevoelens voor haar die zich steeds meer ontwikkelen. De tijd die hij heeft is kort, want over 6 dagen moet hij terug naar London.

    Who will love you? Who will fight?
    And who will fall far behind?


    “Zayn often encourages me to go out with girls, but I always say that my princess is on her way.
    I just have to wait for her.

          - Niall Horan


    Mocht je geïnteresseerd zijn: Snowflakes || Niall Horan


    He is my Hero and I'm his Heroine

    I'm in love with a criminal | Zayn Malik

    I know you told me I should stay away.
    I know you said he's just a dog astray.
    He is a rebel with a tainted heart.
    And even I know this a'int smart.

    ~One Direction bestaat niet.
    ~Neem abo, ik waarschuw niet.
    ~@Termination
    ~Enjoy.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:15 ]


    Revenge is sweeter than you ever were || ft. Harry E. Styles



    By Paynish ||| Written in Dutch ||| Spoken in English ||| One Direction exists ||| Starts: 09-01-2012





    I want to slap that big smile smile off your damn face.
    Asshole.



    ‘Where do you think you’re going?’ siste hij dreigend. Toen ik niet antwoordde, pakte hij me vast bij mijn bovenarm. ‘Answer, bitch,’ ik kromp ineen. En niet alleen door zijn stem, want hij begon te knijpen. ‘Inside,’ bracht ik zachtjes uit. ‘No, you’re coming with me,’




    Afbeelding aanklikbaar.
    Hope you'll enjoyyy ! (:


    LEGGO!

Kijk maar even op mijn profiel voor 1D story's x


I Got Your Back ft. Narry



Don't worry about everything.
Don't worry about our love,
We are together, no worries, no pain.
Just lean on my shoulder, when i got your back.


When i dream about paradise, i dream about you.

16-12-2011


LOUISISMINE©



-Bromance
-Sommige stukjes 16+
-Neem abo,
-1D is beroemd



Love on top ~ LouisWilliamTomlinson


Now everybody asks me why I'm smiling out from ear to ear.
(They say love hurts)
But I know
(It's gonna take the real work)
Nothing's perfect, but it's worth it after fighting through my fears
And finally you put me first

Baby it's you.
You're the one I love.
You're the one I need.
You're the only one I see.
Come on baby it's you.

You're the one that gives your all.
You're the one I can always call.
When I need you make everything stop.
Finally you put my love on top.


LOUISISMINE©|30-12-11|
|Soundtrack||One Direction is nog niet beroemd||LoveStory||


NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

Hier zijn de links:
Love On Top ft.LouisWilliamTomlinson

I Got Your Back ft.Narry


NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

Geen foto's, maar filmpjes, ik hoop dat je het leuk vind.


~PotterYube~



Dit is geen verhaal, maar een soort blog. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een door mij uitgekozen filmje met een kleine beschrijving erbij.
Neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

Gaat van start op: 14-02-12

Lees je ook onbekende personen?


The never ended.


Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


-Onbekende personen.
-Horror/thriller.


The girl with no choice. |DM|


sometimes your heart knows things, your mind can not explain.


-Harry potter related.
-niet volgens de verhalenlijn.

Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Smile on a little wicked version.• Niall Horan


#LaLaLa

Mijn fotostorie.
PLZZ stuur verzoekjes!

http://www.quizlet.nl/stories/72150/picturestorie-d/

En andere storie, Zou het echt superleuk vinden als je mijn storie leest:
http://www.quizlet.nl/stories/68531/the-second-change/

De zeilen zijn rood, mijn lief - Niall Horan


We can not do great things in this world. We can only do small things, with great love.