• De laatste tijd lees ik heel erg veel het zinnetje "Ik wilde die naam maar toen was jij er mee weg."
    Misschien is het een idee om een username op reservatie te zetten. Dan kan je hem toch nog nemen als hij je net binnen schiet en hoef je niet bang te zijn dat een ander je voor is omdat die toevallig net dan wel zijn/haar naam kan veranderen.
    Je hebt hem dan bijvoorbeeld standaard twee weken op reservatie, neem je hem niet dan vervalt die reservatie en kan een ander hem wel gebruiken.
    Ik weet niet of het überhaupt mogelijk is maar het leek me wel een goed idee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tegen, dat is pecht, username weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Anhysbys schreef:
    Nee. Ik ben absoluut tegen. Als 'ie weg is, is dat jammer. Pech. Maar reserveren vind ik echt onnodig.


    (Be)lieve in (you)rself

    LoveyDovey schreef:
    Nee, dit vind ik héél kinderachtig.
    Ik zie nu al voor me dat sommige users 100 namen reserveren en ze niet gaan gebruiken. De kans dat jouw nieuwe username dan wordt ingepikt is nóg groter en dat wilt niemand.


    Dit dus. Als hij weg is moet je maar iets nieuws verzinnen.
    Dat is gewoon een eerlijk systeem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee.

    Hermes schreef:
    Hahaha, fuck no.

    Anhysbys schreef:
    Nee. Ik ben absoluut tegen. Als 'ie weg is, is dat jammer. Pech. Maar reserveren vind ik echt onnodig.

    Bovendien lost het het probleem niet op, want diegene die anders die username toevallig eerder zou nemen, kan die nu dus gewoon eerder reserveren.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, gewoon nee.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    nee niet echt. Maar miss. wel hadnig dat als je een paar maanden niet er bent of acoutn op zegt dat die naam dan beschikbaar komt want anders is dat wel stom


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    nee niet echt. Maar miss. wel hadnig dat als je een paar maanden niet er bent of acoutn op zegt dat die naam dan beschikbaar komt want anders is dat wel stom


    Slecht plan, want voor hetzelfde geld komen die mensen terug.. en dan kunnen ze er niet op omdat hun naam weg is o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Slotje op aanvraag. ^^


    Let the Night embrace you