• De laatste tijd lees ik heel erg veel het zinnetje "Ik wilde die naam maar toen was jij er mee weg."
    Misschien is het een idee om een username op reservatie te zetten. Dan kan je hem toch nog nemen als hij je net binnen schiet en hoef je niet bang te zijn dat een ander je voor is omdat die toevallig net dan wel zijn/haar naam kan veranderen.
    Je hebt hem dan bijvoorbeeld standaard twee weken op reservatie, neem je hem niet dan vervalt die reservatie en kan een ander hem wel gebruiken.
    Ik weet niet of het überhaupt mogelijk is maar het leek me wel een goed idee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lijkt mij ook wel een goed idee, ja. Voor! (:


    They were never in fact homeless

    Nee.


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee. Ik ben absoluut tegen. Als 'ie weg is, is dat jammer. Pech. Maar reserveren vind ik echt onnodig.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 15:06 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Nee. Ik ben absoluut tegen. Als 'ie weg is, is dat jammer. Pech. Maar reserveren vind ik echt onnodig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hahaha, fuck no.


    SLOAN.

    zal alleen voor problemen zorgen, dus nee.


    -

    Supercity schreef:
    Lijkt mij ook wel een goed idee, ja. Voor! (:


    To infinity and beyond •

    Nee, dit vind ik héél kinderachtig.
    Ik zie nu al voor me dat sommige users 100 namen reserveren en ze niet gaan gebruiken. De kans dat jouw nieuwe username dan wordt ingepikt is nóg groter en dat wilt niemand.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Anhysbys schreef:
    Nee. Ik ben absoluut tegen. Als 'ie weg is, is dat jammer. Pech. Maar reserveren vind ik echt onnodig.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Gaat te ver.
    Uiteindelijk is dit geen site voor zoveel mogelijk of speciale usernames.
    Als 'm weg is, spijtig, dan is het zo. Dan verzin je ofwel een nieuwe, of neem je een oude, of blijf je bij die je nu hebt. Het is mààr een username!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HoranNiall schreef:
    Gaat te ver.
    Uiteindelijk is dit geen site voor zoveel mogelijk of speciale usernames.
    Als 'm weg is, spijtig, dan is het zo. Dan verzin je ofwel een nieuwe, of neem je een oude, of blijf je bij die je nu hebt. Het is mààr een username!

    Ik vind het trouwens sowieso al een luxe dat je 'm überhaupt kunt veranderen. x'd Kunnen we dat niet gewoon waarderen en niet zeiken over welke usernames we wel of niet kunnen hebben?


    I can't even think straight.

    Ik vind het wel een goed idee maar dan moet het wel, zoals je zei, maar mogelijk zijn voor twee weken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nee, regel van de jungle; wie 't vindt mag 't houden. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Tegen, is die weg heb je pech


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als het ooit kom.. dan maar paar daagjes.. geen 2 weken..
    -Ghehe, toch heb ik dit probleem gisteren gehad xd-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you