• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 22: KLIK!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya
    dan pakt hij Sarona bij haar nekvel en gooit hij haar tegen de muur "Nee Sarona!"gil ik weer en probeer de jongen te slaan maar hij ontwijkt weer en probeert mijn tas af te pakken


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Arja niet zso snel typen! Lees eerst voor je typt. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    De jongen stort in kermend van de pijn 'oeps' mompel ik misschien iets te hard geslagen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya
    ik zie de jongen weer die ik altijd fotograveer en ik kruip naar Sarona toe die ondertussen bewusteloos is


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (het waren er lekker 2 uuh nu 1 XD André and Levi to the rescue!)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Leev" Ik wenk hem te komen. "Maya, gaat ales goed?" Ik loop naar haar toe en kniel bij haar neer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    (ah ik zie het al dracy XD)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Maya
    André loopt naar me toe en nu begin ik misselijk te worden "Maya, alles goed?" hoor ik nog net "Sarona..." mompel ik en dan is alles zwart.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    André wenkt me, ik werp nog een laaste blik op de jongen en loop dan achter hem aan naar het meisje dat Maya heet


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Quincy
    'Pap? Gaat het wel?' Ik loop op hem af. Ik zie een bierflesje in zijn hand, zijn ogen worden feller dan ooit en hij maakt aanstalten om te gooien. Ik ren de kamer uit, een leeg bierflesje maar net ontwijkend. Ik pak gris het telefoonboek van het kastje en ga op zoek naar het nummer van de afkickkliniek. Bijna hyperventilerend leg ik aan de dame die opneemt uit dat mijn vader abnormaal veel alcohol heeft genomen de laatste tijd. Daarna hang ik op. Daarna gaat het heel snel. Mijn vader wordt opgehaald door een paar mensen die mij nog succes wensen en daarna vertrekken. Ik kijk om me heen en zie dat het een enorme rotzooi is. Moedeloos laat ik me op de grond zakken om vervolgens in huilen uit te barsten.


    26 - 02 - '16

    Levi

    'Ow fuck' zeg ik zacht als Maya instort


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    ANdré

    Ik berg mijn pistool op. "Maya, word wakker." Ik schudt haar heen en weer. "Leev de kat." Ik knik naar het katje. Ik til Maya op. "Breng hem maar mee." Zeg ik en loop richting mijn huis.


    Ich liebe dich 27.12.23

    (lol? ANdré?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [??? Wat bedoel je?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (laat maar)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »