• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 22: KLIK!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Quincy
    Zoals altijd tonen mijn ouders geen interesse in mij. Het interesseert ze compleet niets hoe het met mij gaat. Ik ga gelijk naar CJ, mijn kat, die op mijn kamer zit te wachten.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 19:58 ]


    26 - 02 - '16

    Maya
    als ik in de stad rond loop hoor ik kreten van een kat uit een steegje komen en besluit te gaan kijken.
    ik loop het steegje in en zie dat 2 jongens Sarone in elkaar staan te trappen "NEE SARONA! BLIJF VAN HAAR AF POKKE JONGENS!" gil ik terwijl ik ze naar achter probeer te trekken.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Quincy
    Ik smijt mijn schooltas in de hoek van de slaapkamer, pak er wat boeken uit en maak mijn huiswerk. Alleen maar CJ het me niet zo makkelijk. Hij wil per se op mijn boek slapen.


    26 - 02 - '16

    Maya
    een jongen slaat naar achter waarbij ik zijn arm ontwijk "ga weg teef je hebt hier niks mee te maken"
    "WEL! BLIF VAN SARONA!"


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Maya
    een jongen komt naar me toe gelopen en slaat een vuist tegen mijn gezicht aan, ik knal tegen de grond aan en hoor Sarona gillen en blazen "Iemand! help! Sarona! neee!"


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Quincy
    'Kom op CJ!' zeg ik lachend terwijl ik mijn boek onder hem vandaan probeer te trekken. CJ begint heel hard te spinnen en met zijn pootje naar mij te slaan. Hij rolt op zijn zij, zijn rug en weer terug. Ik speel een beetje met hem. Ineens hoor ik een harde schreeuw. 'Je bekijkt het maar! Ik ga weg!' Een deur wordt dichtgeslagen, voeten stampen de trap op. Ik word stil van verwondering en angst. De deur vliegt open. Mijn moeder staat in de deuropening. Haar ogen zijn rood van tranen. 'Quincy. Wil je bij je vader blijven of mee met je moeder?' vraagt mijn moeder van streek. Mijn ogen worden groot en ik kijk CJ aan. Ik word helemaal stil en weet niet wat ik moet zeggen.


    26 - 02 - '16

    Charlotte

    Terwijl ik overeind probeer te krabbelen en de pijn probeer te negeren hoor ik Michael tegen mijn pleegvader tekeer gaan. Ik haal diep adem en pak zo snel mogelijk mijn tas. Kleren, toiletgerief en schoolboeken, ik heb ze allemaal binnen drie minuten in de tas gepropt. Wanneer ik klaar ben ga ik voor Michael staan en laat mijn armen om zijn middel glijden.
    "Dankje," fluister ik met de tranen nog steeds in mijn ogen. "Maar hou je in, hij is het niet waard."
    Ik neem zijn hand vast en trek hem achter me aan. We nemen de trap maar gezien de deur toch kapot is en mijn pleegvader te dronken is om overeind te raken. Wanneer we buiten zijn moet ik even zitten om te bekomen.

    Irial

    Wanneer we klaar zijn ga ik op mijn rug liggen en trek Kyle dicht tegen me aan. Ik sla de dekens over ons heen en kijk hem dan liefdevol aan.
    "Alles ok? Heb ik je geen pijn gedaan?" vraag ik opnieuw bezorgd.
    Ik weet dat het niet aantrekkelijk is maar ik kan het niet helpen bezorgd om hem te zijn. Hem wil ik niet zien lijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maya
    ik veeg met mijn mouw het bloed van mijn wang en sta voorzichtig weer op, Sarona weet weg te glippen en strompelt naar me toe snel til ik haar van de grond en ontwijk ik een mes van een jongen.
    ik probeer weg te rennen maar voordat ik ook maar het einder van de steeg berijk ga ik weer door mijn enkel.
    met een knal val ik op mijn rug met Sarona nog in mijn armen geklemd.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Quincy
    'Mag ik even alleen zijn?' vraag ik bitter. Mijn moeder knikt begrijpend en verlaat mijn slaapkamer. Ik laat me op mijn bed vallen en staar naar het plafond. Tranen rollen over mijn wangen. CJ komt naast me zitten kijkt me schuldig aan. 'Jij kan er niets aan doen, CJ' snik ik.


    26 - 02 - '16

    Kyle

    "Alles oké? Heb ik je geen pijn gedaan?" Vraagt Irial bezorgd. Ik glimlach naar hem. "Alles is oké. Goed juist." Zeg ik en leg mijn hoofd op zijn borstkast, ik luister naar zijn hartslag en sluit mijn ogen even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya
    als ik licht in mijn hoofd word en de jongens mijn kant op zie lopen gil ik zo hard als ik kan "IEMAND ALSJEFLIEFT HELP ME!"


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Quincy
    Even later stoppen mijn tranen met stromen. Ik kan het maar niet geloven. Als versteend blijf ik liggen en naar het plafond staren. Ik wil het niet geloven!


    26 - 02 - '16

    Michael
    Ik ga naast Charlotte op het stoeprandje zitten en sla mijn arm om haar heen. Ik zeg niets en laat haar even in haar eigen gedachten. Na een aantal minuten druk ik een kus op haar voorhoofd en leg ik haar tas op de achterbank van mijn auto.

    Donna

    Ik schiet uit mijn gedachten als ik iemand mijn naam hoor roepen. Verdwaasd kijk ik om me heen maar ik zie niemand. Mijn mobiel geeft aan dat hij al 17:00 uur is. Snel pak ik al mijn boeken bij elkaar en loop ik naar mijn auto.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    André

    Ik loop richting mijn huis, maar hoor ineens gejoel van jongens uit de steeg komen. "O mijn god Maya!" Ik ren eropaf. "Jongens stop!" Schreeuw ik en ga voor ze staan. "Vinden jullie dit normaal!?"


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya
    de jongens meerderen vaart en grijpen me bij me kraag "nog een kreet en je gaat eraan slet!" sist een van de jongens de ander probeert mijn tas los te rukken


    « The "earth" without "art" is just "eh." »