• © Copyright Dracy

Topic 22: KLIK!

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    Ik neem Charlotte mee naar binnen.
    "Mam!!" roep ik hard.
    "Mama is er niet!" scheeuw een schrille stem terug.
    "Kom maar mee." zeg ik zachtjes tegen Charlotte.
    Lynn en een, of haar dat weet ik niet, vriend staan in de keuken.
    "Een nieuwe?" vraagt ze met een grijns.
    "Shut up!" roep ik lachend.
    "Dit is Charlotte. En dit is Lynn." Stel ik ze aan elkaar voor.
    Ik geef Lynn een kus op haar wang en Lynn geeft er een terug. Aan haar vriend geef ik geen aandacht. Niemand komt aan mijn kleine zusje.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Charlotte

"Een nieuwe?" vraagt zijn zus grijnzend zodra ze me ziet.
    "Shut up!" roept Michael lachend.
    Ik kan er zelf ook om lachen, ik weet zelf ook wel dat hij niet zo goed kan zijn door stil te zitten. Dan stelt hij ons aan elkaar voor en geeft zijn zus een kusje op de wang.
    "Wauw, Lynn," zeg ik vol bewondering "Michael had me niet verteld dat hij zo'n knappe zus had."
    Ondertussen geef ik hem een stompje tegen zijn arm.
    "Ik had het natuurlijk wel kunnen raden," voeg ik er nog aan toe terwijl ik hem grijnzend aankijk.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle.

Hij trekt het laken wat verder over zijn buik.
    "Je weet niet half hoeveel." Zegt hij zacht.
    "Gaat het Iri?" Vraag ik en kijk hem aan. Ik weet niet, maar ik heb het gevoel dat er iets is, maar wat...

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    Lynn begint te lachen om Charlott's opmerking. Ze draait zich om naar de jongen.
    "Gaan wij naar boven?" vraagt mijn kleine zusje grijnzend.
    De jongen knikt gretig. Lynn pakt zijn hand en ze lopen naar boven. Ik kijk Charlotte veelbetekendend aan.
    "Ze heeft het niet van mij!" zeg ik lachend.
    "Wat wil je drinken?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Irial

"Gaat het Iri?" vraagt Kyle terwijl zijn ogen op mijn gezicht kleven.
    "Het gaat," zeg ik afwezig. Ik ontken niks en geef niks toe. Mijn hand gaat zacht op en neer over zijn rug. Voor hij nog iets kan vragen kus ik hem en voel opnieuw de kriebels in mijn buik.

Charlotte

"Wat wil je drinken?" vraagt Michael.
    Zonder iets te zeggen stap ik met een brede glimlach op hem af. Ik ga helemaal tegen hem aanstaan en leg mijn hand in zijn nek voor ik mijn lippen op de zijne druk. Zonder los te laten wandel ik achteruit tot ik tegen het aanrecht opbots. Met een klein sprongetje zit ik er op en ik doe mijn benen wat open zodat Michael er tussen kan komen staan.
    "Geen dorst," fluister ik tegen zijn lippen aan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael
    Ik laat Charlotte's mond los en ik begin haar te kussen op in haar nek. Ondertussen trek ik mijn shirt uit.
    "Ga mee naar boven." mompel ik zachtjes.
    "Mijn moeder komt zo."

Kyle.

"Het gaat," Zegt hij afwezig. Hij wfrijft zacht over mijn rug. Hij kust me weer.
    "Het was wel leuk." Zeg ik en glimlach naar hem en geef hem een kusje in zijn nek.

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik ga slapen, morgen kom ik miss weer, als ik neit na hoef te blijven. xD Heb me huiswerk niet af :P]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Ik zucht tevreden wanneer ik zijn lippen in mijn nek voel. Ik geef mijn ogen de kost wanneer hij zijn t-shirt uitdoet.
    "Ga meer naar boven," mompelt hij. "Mijn moeder komt zo."
    "Het is dat we onderbroken zouden worden," zeg ik met een stoute glimlach. "Ik vind het anders best spannend."
    Ik duw mijn lichaam helemaal tegen het zijne aan en laat me zo van het aanrecht glijden.

Irial

"Het was wel leuk," zegt hij met een glimlachje voor hij een kusje in mijn nek zet. Ik kan nu niet anders dan ook glimlachen.
    "Het wordt nog beter, veel beter dan 'wel leuk'," fluister ik grijnzend.
    Ik geniet van zijn warmte en trek hem nog wat dichter tegen me aan.

Kyle

"Het wordt nog beter, veel beter dan 'wel leuk'," Fluisterd hij grijnzend en trekt me nog wat dichter tegen zich aan. Ik grinnik, en sluit mijn ogen. "Veel beter dan Wel leuk. Hou ik je aan."

[ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 14:43 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

"Veel beter dan 'wel leuk'. Hou ik je aan," grinnikt hij met gesloten ogen.
    Ik leg mijn hand op zijn wang en kus hem zacht. Hoe in godsnaam heeft die jongen me op zulke korte tijd zo verliefd gekregen? Het is me een raadsel.
    Plots bedenk ik me iets. Ik heb Kyle nog nooit met een andere jongen echt samen gezien, ondanks dat ik pas twee jaar bij hem op school zit.
    "Was dit je-?" ik durf mijn vraag niet goed afmaken.

[Ik was nog even ergens anders aan het reageren, vandaar dat het even duurde]

Kyle.

"Was dit je-?" Hij stopt met zijn vraag af te maken. Ik kijk hem aan.
    "Maak af." Zeg ik zachtjes. Ik ga iets rechter op zitten om hem goed aan te kunnen kijken.

Ich liebe dich 27.12.23

[Awh okay, geeft niet. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

"Maak af," gebiedt hij me terwijl hij een beetje rechtop gaat zitten. Ik zucht even en kijk hem bijna smekend aan. Ik weet dat hij weet wat ik bedoel.
    "Was dit je eerste keer?" vraag ik dan toch maar.
    Onbewust neem ik zijn hand vast.