• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 22: KLIK!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    Op het plein zie ik Quincy zitten. Zo snel als ik kan loop ik naar hem toe.
    "Hey!" vraag ik opgewekt.
    "Hoe is het?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    André

    "André, Maya heeft je hulp nodig." Levi komt de woonkamer in. Ik zucht lachend. "Zwakkeling." Grinnik ik en ga de trap twee tredes gelijk op. "Ik hoorde net van Levi dat ik je moest helpen." Zeg ik lachen en til Maya op. "Je weegt echt niks." Zeg ik en draai een rondje. Daarna loop ik de kamer uit en ga de trap af, beneden zet ik haar op de bank. "Je the staat op tafel." Zeg ik en knipoog nar haar, mijn bril had ik nog niet op.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Quincy
    Ik kijk op en kijk haar aan. 'Hoi' zeg ik. Mijn stem klinkt schor. 'Het gaat wel'


    26 - 02 - '16

    Maya

    'Ah Sarona, dats een mooie naam' hoor ik nog net 'Ik help je wel naar benden helpen?... Nee ik roep André wel die is beter in dat soort dingen' Zegt hij met een rood hoofd en hij loopt snel de kamer uit. de rode vlek op zijn brok was me opgevallen... hij sprong wel van een muurtje... ik hoor hem de trap af lopen en roepen :"André! Maya heeft je nodig!'
    Andre komt de kamer binnen en hij tilt me op "je weegt echt niks!" zegt hij en hij draait een rondje en loopt de trap af daar zet hij me weer op de bank "je thee staat op tafel" en hij knipoogt met zijn ijsblauwe oog naar me

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:33 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle.

    "Zo meteen, maar hebben nog wat tijd," Zegt hij als hij zijn mond leeg heeft. "Oké." Zeg ik en neem ook een hap van de cornflakes. "Beter dan thuis, daar hem ik alleen maar diepfriesbrood." Lach ik een beetje, en neem nog een hap.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Quincy
    'Hoe gaat 't met jou dan?' Ik kuch even om mijn stem normaal te krijgen, maar het wil niet.


    26 - 02 - '16

    Levi

    "zwakkeling' zegt André ik weet niet of het de bedoeling was dat ik het moest horen maar ik deed het lekker wel, Ik facepalm mezelf. als hij wist van me been... dan zou hij anders doen grinnik ik, en kijk naar de vele keuzes van de thee. 'Omg' mompel ik.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Donna
    "Gaat wel?" vraag ik lachend.
    "Het is prachtig weer. Ga leven!" ik glimlach maar al snel merk ik dat er iets mis is.
    "Sorry," zeg ik zacht. "Wat is er?"

    Michael
    Lachend kom ik het schoolplein opgelopen. In de verte zie ik Donna en Quincy zitten. Ik loop naar ze toe.
    "Donna!" roep ik blij en ik druk een kus op haar wang.
    Op het moment dat ik haar de kus geef komt er een vreemd gevoel ik mijn buik. Ik schrik ervan maar Donna merkt niets.
    "Hoi!" zegt ze opgewekt en ze drukt een kus op mijn wang.
    Ook nu begint het vreemde gevoel. Het voelt als veraad maar ook wel prettig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    André

    "Koffie mag ook hoor." Zeg ik en druk het koffieapparaat aan. "Je bent niet verplicht thee te drinken." Lach ik en doe water in het koffie apparaat. Al snel maalt het ding de bonen en begint hij te pruttellen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya
    ik pak de thee en neem kleine slokjes aangezien mijn maag nog pijn doet "Levi, wat is er met je been?" vraag ik en kijk naar de rooie vlek op zijn broek en de rare kronkel in de vouwen


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "Levi, wat is er met je been?" Hoor ik Maya achter me vragen, meteen kijk ik naar Levi's been. "Ja, Leev wat is er..." Zeg ik bezorgd en kijk hem serieus aan.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:37 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya
    "oh thee is goed hoor André, dankje." "ben jij trouwens niet gewond?" dan herinner ik het geweer weer dat André uit zijn jas haalde gister en mijn ogen worden groot


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Quincy
    'Er is teveel gebeurt.. Om een lang verhaal kort te maken zijn mijn ouders uit elkaar, mijn moeder ging weg uit het huis en mijn vader smeet een bierflesje naar me. Hij heeft waarschijnlijk een alcoholverslaving, ik heb dus gelijk zo'n afkickkliniek gebeld en toen zat ik alleen thuis met m'n verdriet. Uiteindelijk kwam mijn moeder wel weer thuis en kwam het wel weer goed, maar daarom heb ik dus niet geslapen en zie ik er zo slecht uit.' ratel ik achter elkaar door.


    26 - 02 - '16

    (lol vette rare volgorde)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:38 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    Fuuuuu neem nooit een vrouw in huis die merkt alles, 'niks' zeg ik op een eentonige toon en zet mijn been onder tafel, ondertussen word mijn hoofd weer rood en ik neem een slokje van mijn te hete thee maar toch slik ik het gewoon door.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Find peace in who and what you are." — Saphira