• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 22: KLIK!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    'Sorry hoor.' Antwoord André nijdig. Ik grinnik dat was droog hij pakt de afstandbediening en zet de tv aan en meteen staat hij op CSI, 'F*ck dat' mompel ik zacht en aai het poesje.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik rol met mijn ogen en zap hem door. "Zo beter?" Vraag ik nukkig en geef de afstandsbediening aan Levi. "Zoek jij maar wat, ik ga even naar de wc." Zeg ik en sta op, zet mijn blikje op tafel en loop richting de wc.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Michael lacht naar me en ik toon hem met moeite mijn mooiste glimlach.
    "Dit bedoel ik," zegt hij waarop mij me over mijn hele lichaam kust.
    Mocht ik mijn moeder dat nog kunnen horen zeggen zou ik haar meteen in de armen vliegen. Hell, ik zou de trap afdonderen omdat ik haar zo gretig zou willen omhelzen en haar mee onderuit halen.
    Ik neem zijn gezicht vast en breng zijn lippen weer naar de mijne om de stekende pijn in mijn hart te verzachten. Terwijl ik hem kus laat ik mijn handen over zijn rug glijden en zet er af en toe mijn nagels in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    'Zo beter?' vraagt André nukkig als hij heeft door gezapt en hij geeft me de afstandsbediening en gaat naar de wc. Ik grinnik weer en zet hem op animal planet waar net iets op staat over vogels en gelijk schiet het poesjes kop op en kijkt ze naar het beeld scherm, er zit nu een duif voor het scherm en ze maakt een grappig geluidje en ik grinnik weer 'gek beest' mompel ik


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya
    ik word wakker als ik wat hoor waarschijnlijk een deur ofzo denk ik en probeer weer te slapen... maar toch vertrrouw ik het niet en kruip van het bed af en hink naar de deur ik schrik een beetje als ik hoor hoe erg lawaai ik maak met het hinken.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    Ik trek dor en hoor geluid van boven komen, langzaam loop ik de trap op. "Maya?" Vraag ik als ik boven aan de trap sta, haal niet willen storen als ze nog zou slapen. "Ben je wakker?"


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi Ik hoor wat gebonk boven en ook het poesje kijkt naar het plafon, zou ze nou uit het bed gevallen zijn? vraag ik me af maar de poes zet haar nagels in mijn knie omdat ik ophield met aaien 'kleine kud kat' scheld ik haar uit met een smile op mijn gezicht en ze kijkt me raar aan.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya
    ik hoor iemand de trap op kome en ik hou de deurklink gereed "Maya?" hoor ik zwak "ben je wakker?" hoor ik opeens kraakt de vloer, ik schrik en doe de deur per ongeluk open en val uit de kamer tegen André aan.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    Ik ga door met het aaien van de poes en ze maakt weer een grappig geluid als er een vogel langs vliegt op de tv, het is lang geleden dat ik me zo hechte aan een dier.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    De deur gaat open en Maya valt tegen me aan. "Wakker dus." Grinnik ik. Ik hou haar vast. "Wilde je naar beneden gaan?" Vraag ik en duw haar rechtop en houd haar zo vast dat ze niet omvalt.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya
    "Wakker dus" grinnikt André en ik bloos als ik naar hem op kijk, dan vallen me de armen op die om me heen liggen "wilde je naar beneden gaan" vraagt hij en hij duwt me rechtop maar houd me nog wel vast "nou... ik hoorde wat en wilde gaan kijken maar maakte een beetje lawaai..." zeg ik wanneer ik mijn wangen voel gloeien. ik kijk naar hem en zie de omvang van zijn ogen door de bril heen


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    Maya is helemaal rood. "Maak je geen zorgen, als het moet blijf ik de hele nacht op, om jou te beschermen." Zeg ik en glimlach naar haar. "Wat wil je doen, terug naar bed of hier blijven staan." Lach ik even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya

    "Maak je geen zorgen als het moet blijf ik de hele nacht op om jou te beschermen"zegt hij, ik voel me vanbinnen smelten, en hij glimlacht betoverend naar me "Wat wil je doen, terug naar bed of hier blijven staan." zegt hij en hij lacht weer "als het mocht zou ik voor eeuwig zo willen blijven staan" mompel ik als ik gehypnotiseerd in zijn ogen staar.
    ik wil met een hand zijn bril wegtrekken maar doe het toch maar niet, ik ken mezelf trouwens niet zo wat is er met me gebeurd? dit heb ik nog nooit gevoeld...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "Als het mocht, zou ik voor eeuwig zo willen blijven staan." Zegt ze zachtjes. Ik grinnik. "Naar bed jij." Zeg ik en til haar op en loop naar het bed toe en leg haar er opnieuw in, ik trek de deken over haar heen. "En niet weglopen hé." Lach ik en schuif mijn bril een beetje naar beneden waarna ik knipoog en hem weer terug schuif. Ik draai me om en laat de deur op een kiertje staan, daarna loop ik de trap af, en loop de woonkamer in.


    Ich liebe dich 27.12.23

    (facepalm)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira