• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 22: KLIK!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (stfu noob XP)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (Ik ga even bekijken waar ik ga beginnen, kunnen we anders zo naar de volgende dag gaan?)


    26 - 02 - '16

    [Via PB's!]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Yo als Gancanagh het goed vind, want Charlotte en Michael zijn bezig met iets, maar ikzelf wil het ook liever.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya

    Hij grinnikt "Naar bed jij." en hij tilt me weer op en loopt naar het bed hij legt me er weer in en trekt de dekens over me heen.
    ik voel gezicht gloeien bi iedere aanraking. "En niet weglopen hé." Lacht hij weer betoverend en hij schuift zijn bril een beetje naar beneden en hij knipoogt naar me, nu sta ik echt inbrand.
    hij schuift zijn bril weer terug en hij draait zich om, laat de deur op een kiertje staan en hoor ik hem de trap aflopen.
    ok het is duidelijk denk ik dromend... ik ben voor het eerst verliefd.
    en ik val in een zoete droom.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Quincy
    Ik laat me weer op mijn bed vallen. Uiteindelijk besluit ik toch maar mijn moeder te bellen. Misschien kan zij me nu helpen. Ik toets met trillende vingers haar nummer in. 'Hey Quincy!' zegt mijn moeder. 'Hey ma' zeg ik zacht. Mijn stem trilt. 'Is er iets gebeurt?' De stem van mijn moeder klinkt bezorgd. Trillend en met schorre stem, leg ik uit wat er gebeurt is. 'Ik kom direct!' zegt mijn moeder. We blijven nog even praten, het wordt een best emotioneel gesprek. Uiteindelijk hoor ik de deurbel. Ik hang de telefoon op en open de deur. Als mijn moeder in de deuropening staat, vlieg ik haar direct om de hals waarna de tranen beginnen te stromen.


    26 - 02 - '16

    André

    Ik gaap een keer. "Leev ik weet niet wat jij gaat doen maar ik ga naar bed." Zeg ik en sta op. "Je weet alles wel te vinden hé." Zeg ik en lach even, daarna loop ik naar boven en ga mijn eigen kamer in, kleed me om en ga ik bed liggen. Al snel val ik in slaap.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Een hele omweg en een pakje friet later kom ik eindelijk thuis aan, en ik steek de sleutel in het slot, waarna ik de deur weer dichtdoe, op slot draai en het licht aanknip. Ik loop meteen door naar de slaapkamer, en laat me op het bed neerploffen. Nieuwsgierig kijk ik op mijn gsm. Niks. Niks van mijn moeder. Wel van mijn tante. Ze vraagt hoe het met me gaat. Kort antwoord ik dat het wel gaat, en dat ik Charlie heb gevonden. Zij is de enige die ervan weet. Van mijn gevoelens. Ik laat me op mijn rug vallen, en met mijn hand op mijn buik, en mijn gsm in de andere, barst ik zachtjes in snikken uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Voor mij goed hoor, Bailas is er toch niet en veel verder mogen we niet beschrijven]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Als iedereen het er meeeens is:

    Melding:

    ~Volgende dag begind.~


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ninuturu (mijn zus) haar internet doet het niet, ik moest dit zeggen :
    Levi

    'Yo' antwoord ik André en zet de tv uit als hij net boven is. ik til de poes op en ga met haar ook naar boven naar een van de legen kamers. Ik maak een hoekje voor het poesje met kussens en dekens en leg haar daar dan in daarna doe ik mijn shirt uit en mijn broek. Ik check het bot dat uit me been steekt maar beloot er nog niks aan te doen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Quincy
    Ik open slaperig mijn ogen. Ik heb werkelijk geen oog dicht gedaan. Ik kleed me snel aan en doe mijn haar. Als ik in de spiegel kijk, zie ik dat ik er verschrikkelijk uit zie. Mijn ogen zijn een beetje dik en er zitten gigantische wallen onder mijn ogen. Ik probeer te glimlachen, maar dat lukt niet. Ik loop naar beneden en zie mijn moeder ook aan tafel zitten, ook zij heeft wallen onder haar ogen. Het is natuurlijk niet niets wat we meegemaakt hebben.


    26 - 02 - '16

    Levi
    Als ik eindelijk een beetje in slaap ben gekomen word ik ruw wakker sechud door de poes. 'rot op' mompel ik chagarijnig en zet haar weer in het nest, ze komt weer terug en wilt niet terug ze klimt het bed in en komt spinnend naast me liggen 'vooruit dan maar' zeg ik zacht en val weer in slaap.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    er schijnt licht door de gordijnen maar ik had geen er geen trek in om op de staan en draai me weer om


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (mijn quizlet leeft weer (H) )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira