• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 22: KLIK!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle.

    "Was dit je eerste keer?" Vraagt hij en pakt mijn hand vast.
    Ik wordt een beetje rood en knik langzaam. "H-hoe weet je dat?" Vraag ik rood.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik zie zijn hoofd gloeien als een rode lampion.
    "H-hoe weet je dat?" vraagt hij.
    Ik moet even lachen en neem zijn gezicht tussen mijn handen.
    "Kalm aan," zeg ik met een lieve glimlach. "Het was gewoon een vraag."
    Wanneer ik merk dat ik weer als een halve gare verliefd in zijn ogen zit te staren druk ik mijn lippen opnieuw op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Kalm aan. Het was gewoon een vraag." Zegt hij met een lieve glimlach. And again drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik krijg weer wat kriebels in mijn buik. Ik kus hem weer terug.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Plots besef ik hoe moe ik ben door het verloop van de hele dag. Ik lijk er in enkele uren een hele week door gedraaid te hebben. Ik draai mijn hoofd weg van Kyle om te kunnen geeuwen en kruip wat dieper onder de dekens.
    Ik grijp Kyle bij zijn been en trek hem onderuit zodat hij naast me komt te liggen. Dan laat ik mijn hand over zijn lichaam op zoek gaan naar de zijne om mijn vingers met die van hem te verstrengelen.
    "Hoe doe je het toch?" vraag ik lachend, dolverliefd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Hij geeuwt een keer waarna hij verder onder de dekens gaat liggen. Hij trekt me aan mijn been onderuit zodat ik naast hem lig. Hij laat zijn hand over mijn lichaam gaan en pakt mijn hand vast waarna hij zijn vinger met de mijne verstrengelt. "Hoe doe je het toch." Vraagt hij lachend.
    Ik grinnik "Gewoon doen." Lach ik, en duw me tegen Irial aan. Hij voelt zo vertrouwd en is zo lief, ik zucht een keer genietend van zijn warmte, en sluit mijn ogen eventjes.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Wanneer hij zucht voel ik zijn warme adem op mijn lichaam en krijg er rillingen van.
    "Dit is niet gewoon," antwoord ik lachend. Ik hou even mijn mond en geniet van het moment terwijl ik over zijn rug wrijf.
    "Kyle?" zeg ik dan stil. "Ga alsjeblieft niet bij de Cheers. Je zult veranderen en- en dat zou ik jammer vinden."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Kyle? Ga alsjebliefd niet bij de Cheers. Je zult veranderen en- en dat zou ik jammer vinden."
    Ik kijk hem aan. "Het kan al niet meer. Ze hebben vast wel al iemand gekozen." Stel ik hem een soort van gerust. "En, ik zou nooit veranderen." Zeg ik met een scheef glimlachtje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Bwhahaha ik kijk nu A very Potter Musical. Zo grappig! xD Darren Criss speel Harry xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [samenvatting?? owjavanavond kom ik nmiet. ik moet 2x dansen en daarna ga ik the voice kijken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Het idee is wel spannend." fluister ik zachtjes terwijl ik nu haar shirt uit trek.
    "Het gevolg alleen niet."
    Ik tover een glimlach op mijn mond en druk kusjes in haar nek, armen, buik.


    Donna]
    Ik gooi mijn tas op mijn bed en plof neer. Al snel komt mijn kleine zusje binnen rennen.
    "Donna spelen! Donna spelen!" roept ze enthousiast.
    "Dunya, nu niet."
    Dunya waggelt met een neergeslagen hoofdje weg. Ik laat me achterover vallen. Langzaam probeer ik mijn ogen te sluiten maar voordat ik kan slapen hoor ik gekras tegen de deur. Ik sta op en open de deur. Mijn hondje, Kaya, komt naar binnen gelopen.
    "Kaya!" roep ik enthousiast en ik zet haar op mijn bed.
    Kaya gaat lekker tegen me aan liggen. Ik leg mijn arm over Kaya heen en sluit mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "En ik zou nooit veranderen," zegt hij met een glimlachje.
    "Maak geen beloftes die je niet met zekerheid kunt nakomen," antwoord ik zacht. Het moment is te perfect om in discussie te gaan en heel zachtjes begin ik insatiable te zingen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    LIlly
    Het was gezellig geweest. Met Roselien en Isa waren we naar een film geweeswt. Ik hoorde een zacht klopje op mijn deur. 'Lil?' het was het stemmetje van Roselien. Ik deed de deur open. 'Ze maken ruzie' zei ze zacht ik trok haar mee en ging met haar op bed liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Ik luister naar Irial en kijk hem lachend aan. Ik hou zijn hand nog wat steviger vast. Een gaap ontsnapt maar ik wil niet toegeven aan mijn moeheid, en kijk Irial vermoeid aan, met een glimlach.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabelle

    Met een plof laat ik me op mijn bed vallen een gaap een keer. Ik sta weer op om mijn pyjama aan te trekken, daarna poets ik mijn tanden en laat me onder de dekens glijden, al snel val ik in een dromeloze slaap.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik hoorde zacht gesnurk naast me toen ik wakker werd. Het was half 4 in de ochtend. IK pakte mijn mobiel. Ben je wakker? ik; verzond het naar Isa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan