• Ik ben zo blij!!

    Want in Mei ga ik stage lopen bij een uitgever in Londen!!! en ik hou van Londen dus dat wordt helemaal top :3
    Maar ik ben van plan om na de middelbare in Schotland te studeren, dus mijn moeder had bedacht dat ik dan voor Londen naar Schotland moet voor een tour omdat ik niet even zomaar voor open dagen een vliegticket kan kopen, dus dit ging veel makkelijker :'D

    Dus ik had de universiteiten van Stirling en Dundee gemaild en vandaag heb ik bevestiging van Stirling gehad dat ze m'n bezoek gaan organiseren dus ik ga naar Schotland!

    Schotland, Londen, ik heb er zoooooooooo'n zin in *O*

    gaateriemandandersnogergensleukheen?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:34 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Remembrall schreef:
    (...)Oh, dat is ook supertof! Zou ik ook wel willen doen, maar m'n vader en ik zijn waarschijnlijk maar anderhalve dag in Schotland voor ik doorga naar Londen :'D
    Maar in de buurt van Londen is die 'The Making of Harry Potter, Warner Bros. Studio Tour' dus daar ga ik dan waarschijnlijk heen (:


    Die wil ik ook zo graag doen, maar ik denk niet dat dat gaat met school .____.
    Al heb ik de tentoonstelling in NY wel gezien, vorige zomer n.n'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fayan schreef:
    Ik? Jaloers? Welnéé o.o

    En nee, ik ga nergens heen, maar wel héél erg tof voor jou dan! :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    MissSharp schreef:
    Dundeee! Ja, die ken ik! (:
    In de buurt van st Andrews eh?
    Jaja, mooie stad, zeker de moeite waard!
    Okee, goed om te ewten _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Vantastic schreef:
    Wat leuk!
    Heel veel plezier (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Schotland is prachtig, vooral in het voorjaar! Wij hadden vijf dagen prachtig weer en iedereen was zo aardig!
    Heel veel plezier! _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fayan schreef:
    Ik? Jaloers? Welnéé o.o

    En nee, ik ga nergens heen, maar wel héél erg tof voor jou dan! :'D


    I can't even think straight.

    Ik ga begin april 4 dagen op vakantie naar Londen (Ja, het is georganiseerd door school en er zullen leerkrachten zijn, maar het is totaal vrijwillig en al m'n vrienden gaan mee plus het is vakantie dus geen opdrachten in Londen of errond in school)
    En ik ga naar de meeting in Antwerpen. _O_
    Dat zijn de twee dingen waar ik naar uitkijk en awesome zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Leuk zeg, zou ik ook wel willen ^^ Ik heb al zo vaak tegen mijn ouders gezegd dat ik naar London wil, maar dan zeggen ze dat ze niet in de zomervakantie willen gaan omdat het daar regent en zij willen naar de zon :( Maar ik ga zelf wel een keer ;)

    Ik ga héél misschien dit voorjaar naar L.A., omdat mijn zus daar drie à vier maandjes gaat werken en ik ga naar Parijs, met school en ik ga deze zomer waarschijnlijk naar St. Petersburg of Moskou :D


    Deep inside, I've never felt alive

    Veel plezier!
    En ja, ik ga volgend jaar met school naar Londen.. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you