• Zeikverhaal!

    Ik zit nu in mijn examenjaar en een paar weken geleden had ik een Engels SE, en die was dus best belangrijk. Daar heb ik toen bijna een acht voor gehaalt. Een 7,8 of een 7,9, weet niet meer precies wat, maar in ieder geval een van die twee. En toen ik mijn rapport kreeg voor het eerste kwartiel stonden daar dus drie x, dat betekend dat ik geen cijfer voor Engels heb. Toen ben ik naar de afdelingleider gegaan omdat mijn engels leraar in de ziektewet of zo zit, en dus geen les meer geeft. Hij zei eerst dat hij er naar zou kijken en toen ik na twee weken nog niks gehoord had ben ik weer naar hem toe gegaan en toen had hij opeens geen tijd meer en moest ik het maar met mijn nieuwe engels lerares over praten blablabla. En nu is het al vet lang geleden en krijg ik nog steeds opmerkingen dat ik dat moet inhalen en dan naar de afdelingsleider moet gaan omdat de herkansingen eigenlijk al geweest zijn en nu ben ik dus kwaad. Want het is al vet lang geleden en hun zijn mijn cijfer tog kwijt geraakt -.- En mijn engels lerares zei vandaag dat ze erna zou kijken maar er is dus ook een grote kans dat ze gewoon zeggen ja jammer dan, kunnen we niks aan doen en er zijn vet veel onvoldoendes gehaald voor dat SE dus we kunnen je niet op je woord geloven dat je zo'n cijfer heb gehaald enzo, en daar een 1 neer zetten, wat mijn cijfer dus echt omlaag brengt. Maar anders neem ik gewoon mijn eindrapport van vorig jaar mee, want ik heb engels afgesloten met een 9,5 dus ze moeten niet zeuren -.-


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Dat is irritant D:
    Maar hebben ze geen digitale cijferlijst?


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Dat is irritant D:
    Maar hebben ze geen digitale cijferlijst?

    Ja, het magister. Daar horen normaal alle cijfers ingevoerd te worden als de toetsen nagekeken zijn, maar het magister wil er nog al eens uitliggen dus dan moet alles later, en blijkbaar is iemand dus tijdens die paar dagen mijn dinkie kwijt geraakt :/


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ja en dat terwijl herkansingen en alles altijd snel moeten gebeuren en ze dan wel altijd alles op orde hebben. Maar met dit soort dingen duurt het heel erg lang of je kan fluiten naar je mooie cijfer


    Physics is awesome

    Chagrijnig*

    Maar dat is inderdaad niet leuk.

    Eyes schreef:
    Ja en dat terwijl herkansingen en alles altijd snel moeten gebeuren en ze dan wel altijd alles op orde hebben. Maar met dit soort dingen duurt het heel erg lang of je kan fluiten naar je mooie cijfer

    Klopt. Al deden ze ook lang over het nakijken van de herkansingen van Engels trouwens.. Die cijfers hebben de herkansers vandaag pas terug gekregen en dat was pas nadat een leerling naar de afdelingsleider is gegaan om te zeuren. :/
    Echt, ik ben blij als ik van die vidbvenviobvwvbo school af ben. :c


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)
    Ja, het magister. Daar horen normaal alle cijfers ingevoerd te worden als de toetsen nagekeken zijn, maar het magister wil er nog al eens uitliggen dus dan moet alles later, en blijkbaar is iemand dus tijdens die paar dagen mijn dinkie kwijt geraakt :/


    Ahh.. Wat een kutzooi balen zeg! D:


    26 - 02 - '16

    Chirest schreef:
    Chagrijnig*

    Maar dat is inderdaad niet leuk.

    Examencommissie?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Chirest schreef:
    Chagrijnig*

    Maar dat is inderdaad niet leuk.

    Dat is wel echt kut ja.
    Eigenlijk gewoon dat ze ofwel jou die test moeten laten inhalen, of anders dat dat niet meetelt voor jou. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Chirest schreef:
    Chagrijnig*

    Maar dat is inderdaad niet leuk.


    Firm believer of all that is magic

    Jezus, dat is echt lullig > <


    i put the fun in funeral