• Hello!
    Ik had dus het idee om voor mijn verjaardag [duurt nog wel even] Supra's te vragen. Zijn rond de 100/120 euro volgensmij. Tja..
    Kan dat? Een meisje met Supra's?
    alsnog blijven die dingen vetcuwl maar anders maybe vans of adidas

    Voor degene die het niet weten, zo'n soort ongeveer:
    http://www.kickz.com/nl/supra/schoenen/skate/skytop-black_suede

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 19:04 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Glucio schreef:
    Ik vind het wel kunnen hoor. Zelf zou ik ze niet dragen, maar dat maakt ze niet minder awesome :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Inviolable schreef:
    Die schoenen zien er leuk uitt :3
    Ik vind dat het wel kan (:


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Supra's voor meisjes zijn supermooi, ik zou ze ook graag hebben*O*

    leuk juist (:
    je kan toch een wat vrouwelijker model kiezen?


    ^_^

    Chirest schreef:
    Die zijn ook voor meiden. En ik zie genoeg meiden rondlopen met schoenen die eigenlijk écht voor jongens zijn. Ik zou het vragen!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik vind ze leuk!!
    ik zeg DOEN! *kijkt net naar die stomme reclame xD*


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Wat maakt het nou uit of het "geschikt is voor meisjes", als jij het mooi vindt dan draag je het toch gewoon? (Als ze die dingen in vrouwenmaten verkopen, lijkt het me trouwens wel dat ze ook voor meisjes bedoeld zijn).

    Ik moet ook eerlijk opbiechten dat ik nog nooit van Supra's had gehoord. :'$


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb meisjes met ONTZETTEND lompe Nikes rond zien lopen en dat kon blijkbaar ook, bovendien, wat maakt het uit wat andere mensen vinden? Als jij ze leuk vindt moet je het gewoon doen ;).


    SEIZON SENRYAKU!

    Ik had er echt nog nooit van gehoord you know :'D
    Maar die van in je link vind ik er best leuk uitzien hoor, dus ik zeg DOEN! :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Rivendell schreef:
    Bij ons op school zou je daar zeker niet mee opvallen, dus dat gaat makkelijk hoor. (:


    Olive

    Tuurlijk, ik loop zelf bijv. al jaren rond in skateshoes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als jij ze leuk vind moet je ze kopen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vind ze persoonlijk niet mooi, maar op zich kunnen ze prima voor een meisje.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Volgens mij kunnen ze prima, waarom niet? Ik vind ze wel leuk =) Ik zou ze niet zelf dragen, niet mijn stijl en ik heb een AllStar-verslaving, maar ik vind ze wel leuk!


    Wie van de Cuties is nu online xD

    BlueWolf schreef:
    Ik had er echt nog nooit van gehoord you know :'D
    Maar die van in je link vind ik er best leuk uitzien hoor, dus ik zeg DOEN! :Y)

    NAH!! na aper!! *begint te huilen*


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.