• Ik zit hier lekker HP and the Goblet of Fire te kijken. Net die scène dat Fred en George hun naam in de vuurbeker proberen te gooien. Iedereen weet dat het niet lukt, ze worden weg gelanceerd en oud worden. Dus gaan ze vechten. (yay! =3, da's echt een geniaal stuk) Ik heb altijd de engelse ondertiteling aanstaan en in hun gevecht roept Fred of George.
    ''I'LL RIP YOUR EARS OFF!'' Dus ik lig in een deuk, omdat George inderdaad een van zijn oren zal verliezen drie jaar later.

    Wijze les van vandaag door Fred/George: Kijk uit met wat je wenst! xD


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Hehe :Y) is me nog nooit opgevallen


    Not all those who wander are lost.

    Hahaha xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    xD


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nocturn schreef:
    Hehe :Y) is me nog nooit opgevallen

    Nocturn schreef:
    Hehe :Y) is me nog nooit opgevallen


    Shoganai i ne~

    Volgende keer als ik die film ga kijken ga ik er op letten :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ok, dat is geniaal


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gumi schreef:
    Volgende keer als ik die film ga kijken ga ik er op letten :Y)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Muggle schreef:
    Ik zit hier lekker HP and the Goblet of Fire te kijken. Net die scène dat Fred en George hun naam in de vuurbeker proberen te gooien. Iedereen weet dat het niet lukt, ze worden weg gelanceerd en oud worden. Dus gaan ze vechten. (yay! =3, da's echt een geniaal stuk) Ik heb altijd de engelse ondertiteling aanstaan en in hun gevecht roept Fred of George.
    ''I'LL RIP YOUR EARS OFF!'' Dus ik lig in een deuk, omdat George inderdaad een van zijn oren zal verliezen drie jaar later.

    Wijze les van vandaag door Fred/George: Kijk uit met wat je wenst! xD


    Het was toch Fred die een van z'n oren verliest. Die twee zijn ook zo moeilijk uit elkaar te houden


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Het was toch Fred die een van z'n oren verliest. Die twee zijn ook zo moeilijk uit elkaar te houden

    ik onthoud het altijd door te denken, fred is dead, want dat rijmt. dus dan heeft george zijn oor verloren


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Chimaera schreef:
    Hahaha xD


    26 - 02 - '16

    Contostavlos schreef:
    (...)
    ik onthoud het altijd door te denken, fred is dead, want dat rijmt. dus dan heeft george zijn oor verloren


    Nu begin ik te denken hea.. Je hebt van die vage dingen om je ouders te irriteren.. snap je waar ik het over heb?
    Nja, in ieder geval staat er ook iets tussen van; Opeens schreeuwen; JE HEBT FRED VERMOORD !!

    Ik denk gewoon vaag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat was ook de enige keer dat ze elkaar oud zagen :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nocturn schreef:
    Hehe :Y) is me nog nooit opgevallen


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Contostavlos schreef:
    (...)
    ik onthoud het altijd door te denken, fred is dead, want dat rijmt. dus dan heeft george zijn oor verloren


    omg, ik onthoud het altijd zo dat george een O in zijn letter heeft en dus daarom een oor verliest ;d
    Leve mijn onbegrensde domheid!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien