• Vele onder jullie weten dat het tussen mij en mijn ex nu niet meer zo goed ging, wel we hebben er een punt achter gezet xD ergens ben ik wel opgelucht, want ik voelde me er echt niet meer goed bij en het is beter dat we goede vrienden blijven, maar ergens zit ik met een angst dat ik weer een hele lange tijd single ga blijven. Dit was mijn eerste echte vriendje en ik ben net zeventien geworden, ik kreeg hem toen ik nog zestien was, dus klinkt misschien wel erg xD.
    Man, ik hoop echt dat ik snel iemand anders vind xD

    Discord schreef:
    (...)

    Hoi oma! Misschien moet je een nieuwe bh aan, je hebt hangtieten. en je moet je scheren, je krijgt haar op je bovenlip. Word je al dement? (cat)


    he rustig aan he, ik ben nog ouder

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    he rustig aan he, ik ben nog ouder


    Shhhh, play along brotha!


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Hoi oma! Misschien moet je een nieuwe bh aan, je hebt hangtieten. en je moet je scheren, je krijgt haar op je bovenlip. Word je al dement? (cat)

    Ja, dus eigenlijk beschrijf je nu zo'n beetje je eigen toekomst, met hangtieten inbegrepen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    (...)
    Ja, dus eigenlijk beschrijf je nu zo'n beetje je eigen toekomst, met hangtieten inbegrepen.


    Winning :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Merida schreef:
    (...)
    Ja, dus eigenlijk beschrijf je nu zo'n beetje je eigen toekomst, met hangtieten inbegrepen.


    nee hoor. Ik ben zo mager als een lat (weeg 55 kilo en ben 1.83) heb nauwelijks gezichtshaar (zit allemaal op mijn kont :Y) ) en dement was ik altijd al :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Lovingly schreef:
    (...)

    Winning :')





    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    nee hoor. Ik ben zo mager als een lat (weeg 55 kilo en ben 1.83) heb nauwelijks gezichtshaar (zit allemaal op mijn kont :Y) ) en dement was ik altijd al :D


    omg, ik ben 1 hele kilo zwaarder dan jij
    en ben veel kleiner haha
    ik ben dus eigenlijk best dik :D

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    omg, ik ben 1 hele kilo zwaarder dan jij
    en ben veel kleiner haha
    ik ben dus eigenlijk best dik :D


    Ik ben erg mager XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Ik ben erg mager XD


    maak je niet druk
    als je een jaar of 30 bent, dan word je dikker XD