• Op de een of andere manier ben ik al de hele week nogal vrolijk :] Het begint nu (tenminste in Brabant, ik weet niet hoe dat zit in de andere provincies zit) echt lente te worden en ik had gisteren en vandaag weer eens mijn pumps aangedaan :]

    Vorige week was dat namelijk anders, ik was haast depressief, volgens mij. Maar ik heb nu echt een blij gevoel ;] En dat dan ongeveer de hele week :]

    Is er iemand die dit ook heeft? (maakt niet uit of dit al héél lang is, of pas sinds vandaag)


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, ik ben van mezelf niet zo'n negatief persoon. (:
    Maar de lente is héél fijn, ja.


    Not all those who wander are lost.

    ja door dat lekkere weer he :Y) het lijkt ook alsof iedereen ineens een stukje aardiger is geworden!


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    ik heb sinds zondag een vriendje (H)...
    en ik was toen voor uitwisseling in spanje, dus ik zag m vandaag voor t "eerst".. (sinds dat we iets kregen) en dat was gewoon heel geweldig en zo... hij is ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO lief !!!!!! dus nu ben ik echt heel heel heel blij :D (H)


    you make everything seem so possible <3

    Nee, heb vandaag juist weer een instortmomentje gehad :'D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, heb vandaag juist weer een instortmomentje gehad :'D

    Hmm, minder... Sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive

    Pff, als ik naar aankomende week kijk, wordt ik er niet blijer op.
    Maar ik ben blij dat het tenminste met een ander beter gaat.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb echt helemaal niks met warme tijden van het jaar, dus ik was vandaag (en vele dagen hiervoor) zo chagrijnig als de pest.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik deel het gevoel met je. :'D Net weer van lasergamen en bowlen (was echt geweldig) en morgen ga ik naar De Hongerspelen en logeren met m'n beste vriendin. (:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa in limburgs.het ook mooi weer en ondanks.ik examen.heb ben ik egt zo happy!! Lentekriebels!!!!!!!<3


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    ik deel dat gevoel met je door het weer ;)


    Er zullen veel mensen uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart.

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa in limburg is.het ook mooi weer en ondanks.ik examen.heb ben ik egt zo happy!! Lentekriebels!!!!!!!<3


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    jaaaaaa,
    morgen naar de Hongerspelen!
    En vandaag kwam het tweede deel binnen van mijn lievelingsserie!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nja, 'kweetniet.
    't Is minder. Examens, weet je wel.
    Anders wat ziekjes...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Nja, 'kweetniet.
    't Is minder. Examens, weet je wel.
    Anders wat ziekjes...

    Arme jij! :[
    Succes en sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zat al in een soort depressie, waarvan blijkt dat ik er al meer dan een jaar inzit, van de week nog een klein instort moment en even moeilijk, maar het gaat al wat beter :3


    26 - 02 - '16