• Tja het is waarschijnijlijk niemand opgevallen maar het is alweer ongeveer anderhalf week geleden dat ik voor het laatst online ben geweest maar daar gaat het niet om. Ik moet gewoon iets kwijt.

    Ik heb nogal een ruzie gehad met mijn vader, dat hebben we vaker en ook wel vaker heel erg maar ik voel me nu helemaal niet meer gewenst thuis. Het is net of hij altijd ruzie met mij heeft en nooit met mijn zusjes of mijn broer. En alles wat ik verkeerd doe merkt hij op, en hij durft me zelfs de schuld te geven van dingen die ik niet heb gedaan. En als ik er eens tegen in ga word het alleen maar erger. Maar een paar dagen geleden vond ik het wel genoeg dus heb ik gezegd wat ik erover dacht en toen heeft hij tegen me gezegd dat ik maar een ander plekje op moet zoeken, oftewel hij wil me gewoon kwijt en uit huis.

    Nou ik moet je zeggen dat voelt niet zo prettig, je niet gewenst voelen.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zit in precies dezelfde situatie als jij. Mijn ouders hebben dat dus ook een aantal x gezegd en krijg hulp en zo..
    Je mag me altijd PB-en als je wilt praten. I know how you're feeling.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    wow, dat is wel heftig. Ik dacht dat ik het al kut had met de ruzie's van mijn vader.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Jeugdzorg kan beter helpen dan wij dat kunnen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    euhm. Als het echt te erg wordt, dan moet je misschien eens langs gaan bij jeugdzorg of kijken dat je niet bij een familielid of vriendin kan blijven. (:
    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    meid, het gaat over dat heeft namelijk mijn vader ook heel vaak tegen mij gezegd en ik voelde me net zo (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Mijn broer zit ook in zo'n situatie.. Maar sterkte ermee!


    -

    Wat klote voor je :(

    Als het echt erg wordt kan je misschien een tijdje naar familie of een vriendin gaan ofzo.

    Sterkte(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben ook niet meer er gewenst thuis (stomme stiefpa), daarom ga ik ook bijna nooit meer huis.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is echt vreselijk!
    Als het op ruzie aan komt, heb ik ook meestal ruzie met mijn papa, maar dat komt omdat ik gewoon overal tegen in ga, en papa daar weer tegen in gaat.

    Maar het lijkt me zo vreselijk om gewoon weg te worden gestuurd!


    Alleen maar tranen van geluk