• Good afternoon,

    Gisteravond was ik dus in de Heineken Music Hall te Amsterdam om een Status Quo concert bij te wonen. We zijn eerst met de auto naar Weesp gereden, daar hebben we mijn broer en z'n vriendin opgewacht en vanaf daar met de trein naar A'dam Arena. Natuurlijk zat de trein best vol i.v.m. de Champions League, maargoed dat even terzijde. Eenmaal aangekomen in de HMH, moest ik mijn ticket laten scannen en dat wilde natuurlijk niet :'D Na nog een poging wilde 't gelukkig wel! Dus ik kon naar binnen. Mijn broer + vriendin + vader moesten weer zo nodig snacken (cat). Ik niet - denkt om de lijn, dus niet. Ehm, zo op het eerste gezicht was het merendeel eigenlijk oud en dan ook nog vaak mannen met lang haar :'D Maarja, wat wil je bij zo'n toch wel oude rockband. Volgens mij zijn de twee nog originele leden in de 60. Als voorprogramma stond er Carrousel Vertigo. Na het eerste liedje dacht ik toch wel: "Oh, dit is wel een goed bandje." Maar nadat ze nog meerdere nummers hadden gespeeld, werd het toch een beetje saai, tam. Ze konden het publiek ook niet echt mee krijgen. Dat is dan natuurlijk wel weer heel erg jammer voor die band, maar ach. Ze waren tijdens het optreden alleen maar bezig met het promoten van hun nieuwe album..

    Om 21:00 was het dan ein-de-lijk zover! De oude mannen kwamen met hun rollator op het podium, want ja wat wil je als je al in de 60 bent? En ze deden de gekste dingen met hun rollator. Stunts a la Nitro Circus, jaja.

    Blababla. Goed! 21:00 kwamen ze dan op het podium :'D De hele zaal lyrisch! Ze begonnen met een paar voor mij onbekendere nummers - Ja ik ben geen Status Quo kenner, vind het gewoon leuke muziek. Gelukkig speelden ze nog de echte Status Quo klassiekers: Roll over Beethoven, Roll over lay down, In the army now, Whatever you want. Het was dus echt badass! Gewoon zo gaaf :'D De mensen in het publiek deden goed mee. Afgezien van die mensen die met bier smeten - grmbl (cat). Ik heb tijdens het concert een aantal foto's genomen en nog twee filmpjes gemaakt. Ik zeg er wel even bij dat de kwaliteit niet super goed is, maar dat heeft te maken met mijn mobiel. Ik had geen digitale camera mee. Meheh, ze deden ook weer hun typische 'dansje'. Ze gaan dan met z'n tweeën naast elkaar staan en bewegen dan synchroon met hun gitaar, zo. Dat is altijd wel geinig om te zien! Het was circa 22:30 afgelopen. Natuurlijk liepen ze dan eerst het podium af - wat 'n clichè - en vervolgens kwamen ze het podium weer op voor de slotact. Maaaaaar, man! Het was echt wel heel gaaf dus :'D Super vet! Mijn vader stond ook een beetje te swingen en te klappen :') Haha. Terugweg met de hele stoet terug naar het station. Tegelijkertijd kwamen die voetbalgangers ook nog 'ns terug van de wedstrijd, dus het was echt mega druk op het station. Achja, beetje duwen, trekken, sjorren en dan kom je d'r wel doorheen. De treinen zaten overigens ook stampvol x) Aber, terugweg in de auto kwamen we dus voor een open brug te staan - hè Lisa (krul) - en die bleef gewoon twintig minuten open staan :'D Bleek dat er een containerschip langs moest, pff!

    Even een korte impressie v.h. concert:
    - Filmpje 1
    - Filmpje 2

    De foto's:
    Klikkie


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad! :'D
    Haha, lol. En natuurlijk ben ik de uitverkorene die je dan sms't als je voor zo'n open brug staat. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Oooh, dat klinkt heel erg leuk allemaal! Naise dat je het zo naar je zin hebt gehad. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rollators? Haha, gaaf. En biersmijters zal je altijd houden, en stiekem hoort dat er ook wel een beetje bij, niet? :3


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Ohhh gaaf! Ben blij dat je het zo leuk vond

    Fantasyst schreef:
    Rollators? Haha, gaaf. En biersmijters zal je altijd houden, en stiekem hoort dat er ook wel een beetje bij, niet? :3

    Dat van die rollators is een grapje hoor :') Maar ik haat biersmijters x:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slime schreef:
    (...)
    Dat van die rollators is een grapje hoor :') Maar ik haat biersmijters x:
    Dat begreep ik wel, haha. Het zou echt cool zijn geweest als ze het echt hadden gedaan, maar de meeste mensen lopen niet zo te koop met hun (wat hogere) leeftijd, en al zeker niet voor de ogen van een heleboel biersmijters. En ja, die laatste zijn ook gewoon niet leuk. Zeker niet als ze voor je staan en gedurende het hele concert druk en luidruchtig blijven kwebbelen >.<


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.