• Haii,
    Mijn zoveelste topic deze week =)
    Ik merk de laatste tijd dat steeds meer en meer mensen gaan kijken naar de leeftijden van andere mensen, vooral wanneer het gaat om koppeltjes.
    De ene keer is het leeftijdsverschil veel te groot, de andere keer is er geen leeftijdsverschil,...
    Nu een jaartje terug vertelde mijn vriendin, van 18 jaar, me dat ze een relatie had met een jongen van 15 jaar. Toen stond ik daar zelf helemaal niet open tegenover, ik vond het zelfs raar. Hoewel je niet zou zeggen dat hij maar 15 jaar is.
    Nu sinds 3 maanden heb ik zelf ook een vriend van 17 jaar (ben er zelf 18) en uiteindelijk, het maakt toch niet uit? Mijn vriend mag dan wel maar 17 zijn, hij gedraagt zich volwassener als sommigen jongens van 20 ofzo... Ikzelf schrok toen hij zijn leeftijd zei, en mijn ouders schrokken nog feller toen ze hoorden dat ik samen was met een jonger iemand, maar we zien elkaar doodgraag, dat is toch het allerbelangrijkste =D
    Bij deze wil ik gewoon even melden: Ik vind de leeftijd er niet toe doen.. Mensen die leeftijdsverschil hebben met hun lief, trek het je niet aan.. Uiteindelijk zijn het toch maar gewoon cijfertjes, zolang je maar op hetzelfde niveau zit qua denken...
    Hierbij wil ik dan ook meteen aan mijn bestie zeggen dat het oke is om verliefd te zijn op iemand die 5 jaar ouder is als jou... ;)

    Zijn er nog mensen die er zo over denken of al commentaar kregen op leeftijdsverschil? Doe je verhaal dan hier ;)

    Xx (K)

    Edit: Ok, mensen, hiermee bedoel ik niet dat ik VOOR pedofilie ben hé!!! Er zijn grenzen...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:44 ]

    As I said before: Age is just a number, but so are your years in jail.
    Liefde is leuk voor alle mensen, maar er zijn grenzen.


    everything, in time

    Cewl, gaan we nu 13 jarigen en 18 jarigen koppelen? Want dan haal ik alvast mijn pedobeerplaatjes tevoorschijn (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    I agree.
    Hoewel mijn ouders er denk ik niet zo blij mee zouden zijn als ik met iemand van 17+ thuis kom. Ik ben 14.
    Naja, uiteindelijk is het mijn leven, toch?


    You've cat to be kitten me right meow.

    Mijn mama is 50 en heeft een vriend van 32. ^.^


    Life is hard and then we die

    Discord schreef:
    Cewl, gaan we nu 13 jarigen en 18 jarigen koppelen? Want dan haal ik alvast mijn pedobeerplaatjes tevoorschijn (cat)

    Neeje, ok pedofilie vind ik NOT DONE!!! Daar ben ik zeker niet akkoord mee, maar kom iemand van 16 en iemand van 20 of 22?? Dat moet toch gewoon kunnen... Als ze op dezelfde golflengte zitten natuurlijk...

    Leeftijd is inderdaad maar een getal en hoeft niet veel te zeggen maar er zijn wel grenzen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    5 jaar vind ik op zich wel kunnen (:
    Maar, ligt er ook aan hoe beide personen zijn.. iemand van 13 die zo kind is als maar kan met iemand van 18 die volwassen is.. Dat klinkt al raarder dan een iemand van 13 die al mentaal veel ouder is.

    En persoonlijk vind ik het raar als de jongen jonger is dan het meisje ;d
    Begrijp me niet verkeerd. Ik zeg niet dat het niet kan of niet mag, ik heb zelf 2 vriendjes gehad die jonger waren dan mij. Maar alsnog, ik vind dat raar klinken xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    5 jaar vind ik op zich wel kunnen (:
    Maar, ligt er ook aan hoe beide personen zijn.. iemand van 13 die zo kind is als maar kan met iemand van 18 die volwassen is.. Dat klinkt al raarder dan een iemand van 13 die al mentaal veel ouder is.

    En persoonlijk vind ik het raar als de jongen jonger is dan het meisje ;d
    Begrijp me niet verkeerd. Ik zeg niet dat het niet kan of niet mag, ik heb zelf 2 vriendjes gehad die jonger waren dan mij. Maar alsnog, ik vind dat raar klinken xd.

    I know, kvind het ook raar klinken, ik bedoel zijn kameraden noemen me soms zijn 'cougar' ofzoiets? xD Nuja, mijn vriendinnen noemen hem mijn boytoy xD Dusja... Maar het is altijd wel raarder als het meisje de oudste is, maar weetje, als je mentaal op dezelfde golflengte zit, dan maakt het niet echt uit voor mij :P

    Als ik thuis kom met iemand die rond de leeftijd van mijn zus draait, zei ze dat ze hem in elkaar zou slaan:Y)
    En geloof me, dat meent ze.
    (Ze is 8 jaar ouder als mij)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je vriend is maar 1 jaar jonger, wat is daar schokkend aan :')


    -

    Zei jij niet dat hij 19 was in een ander topic? Of heb ik mislezen..
    Mijn vriend is ook een jaar jonger.. Weliswaar effectief maar 4 maand, maar op schoolvlak 1 jaar. Wat wel kut is, want daardoor kan ik hem nu alleen in de weekends zien


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn vriend is een jaar ouder dan ik.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ikzelf, zou nooit echt gaat met een jongen die een aantal jaar jonger is dan mij .. maar dat ben ik gewoon. Een vriendin van mij is 17 en ging met een jongen van 29 .. het is uitgegaan omdat het een te groot verschil was. Zij was bezig met uitgaan en school, terwijl hij eigenlijk al wilde samen wonen en toch wel een gezinnetje al hebben.


    To infinity and beyond •

    Ik vind het zelf niet zoveel uitmaken.
    Maar het probleem is als je jong bent en er zit een verschil op van zeker 3 jaar dat die vaak gedoemd zijn om te falen. Omdat jullie alletwee ouder worden kan de ene uit de puberteit komen en de andere er midden in bijvoorbeeld. En dan komen de irritaties. Als je alletwee al uit de puberteit bent, dan is leeftijdsverschil niet meer zo erg want jullie zitten toch al op ongeveer dezelfde hoogte.
    Daarom dat ik zeker geen vriendje wil hebben die jonger is dan mij. 1 jaar kan nog, maar meer vind ik net iets te veel. Zeker als hij nog in het middelbaar zit terwijl ik al bezig ben met een bachelor op de universiteit. Komt ook vreselijk uit want hij zou dan met Kerst examens hebben en ik in januari. Dan moet je heel december en januari elkaar missen omdat je moet leren. x)

    Edit: het is 'slechts getalletjes'. Anders zit je precies te doelen op slechte getallen. x)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 11:30 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nikki is 1,5 jaar ouder dan mij, I really don't care. Liefde kent geen grenzen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 11:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.