• Haii,
    Mijn zoveelste topic deze week =)
    Ik merk de laatste tijd dat steeds meer en meer mensen gaan kijken naar de leeftijden van andere mensen, vooral wanneer het gaat om koppeltjes.
    De ene keer is het leeftijdsverschil veel te groot, de andere keer is er geen leeftijdsverschil,...
    Nu een jaartje terug vertelde mijn vriendin, van 18 jaar, me dat ze een relatie had met een jongen van 15 jaar. Toen stond ik daar zelf helemaal niet open tegenover, ik vond het zelfs raar. Hoewel je niet zou zeggen dat hij maar 15 jaar is.
    Nu sinds 3 maanden heb ik zelf ook een vriend van 17 jaar (ben er zelf 18) en uiteindelijk, het maakt toch niet uit? Mijn vriend mag dan wel maar 17 zijn, hij gedraagt zich volwassener als sommigen jongens van 20 ofzo... Ikzelf schrok toen hij zijn leeftijd zei, en mijn ouders schrokken nog feller toen ze hoorden dat ik samen was met een jonger iemand, maar we zien elkaar doodgraag, dat is toch het allerbelangrijkste =D
    Bij deze wil ik gewoon even melden: Ik vind de leeftijd er niet toe doen.. Mensen die leeftijdsverschil hebben met hun lief, trek het je niet aan.. Uiteindelijk zijn het toch maar gewoon cijfertjes, zolang je maar op hetzelfde niveau zit qua denken...
    Hierbij wil ik dan ook meteen aan mijn bestie zeggen dat het oke is om verliefd te zijn op iemand die 5 jaar ouder is als jou... ;)

    Zijn er nog mensen die er zo over denken of al commentaar kregen op leeftijdsverschil? Doe je verhaal dan hier ;)

    Xx (K)

    Edit: Ok, mensen, hiermee bedoel ik niet dat ik VOOR pedofilie ben hé!!! Er zijn grenzen...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:44 ]

    Humble schreef:
    As I said before: Age is just a number, but so are your years in jail.
    Liefde is leuk voor alle mensen, maar er zijn grenzen.

    Lolololol, vind dat die twee dingen redelijk los van mekaar staan x'D.

    ON: Had eens een date met een jongen van 17. Helaas voor mij kwam de geestelijke leeftijd jonger over. Dus 't werd niks, lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben 16 en ik heb een vriend van 17. Hij is op 4 dagen na een jaar ouder dan mij.


    26 - 02 - '16