• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Philip Arazona.
    Het verbaasde me dat 'Donna' zo geïtreseerd was. 'Ik? Los Angeles, the city of angels.' zeg ik met een klein glimlachje. Ik voel me langzamerhand al iets beter op me gemak. 'en jij? Woon je hier al lang...?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Ben nu op mijn ipod, gaat alles wat slomer etc.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Donna
    "LA! Ik ben onder de indruk!" zeg ik lachend. "Ik kom uit Theran, Iran. In de U.S.A. heb ik in the city that never sleeps: New York,Cincinnati en Phoenix gewoond maar ik leef nu al een tijdje hier." zeg ik lachend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ga slapen]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Philip Arazona.
    'Iran? Wauw! En cool NY!' Ik neurie zachtjes het liedje 'Empire state of minds' van Alecia Keys. Ik grinnikt. 'Dus Dónná, in welk leerjaar zit je?' Ik peuter wat aan mijn grijze vest en kijk haar dan aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [truste]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Donna
    "Iran is niet zo wauw hoor. Ik ben blij dat ik weg ben." ik kijk hem veelbetekenend aan.
    "Ik zit in mijn laaste jaar dus even examens halen hè. En jij?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Kan ik gewoon verder met Irial en Charlotte?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Philip Arazona.
    Ik glimlach. 'Same! Welke klas zit je?' Stiekem hoop ik dat we in dezelfde klas zitten, dan heb ik tenminste één iemand om tegen aan te lullen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [normaal wel]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Ehm, Charlie? Die kerel van je, ik heb zo het gevoel dat hij me niet mag," fluistert Mary zacht.
    "Denk je dat?" probeer ik het voor mezelf nog even te ontkennen. "Zal ik het hem eens vragen straks?" vraag ik, zelf zoekend naar een oplossing.
    Ik glimlach lief naar haar en we zijn nog maar net binnen of Michael wandelt het lokaal weer uit. Ik trek mijn wenkbrauw even op en vecht tegen het instinct achter hem aan te gaan. Ik had wat goed te maken met Mary.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Hij bliksemde me zowat dood toen ik je wilde helpen," vertel ik.
    "Zal ik het hem eens vragen straks?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Moet jij weten..."
    Ik zie haar blik wanneer ze hem met haar ogen naar buiten volgt en ik zucht.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:16 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Ow, gewoon, het is zo stil," zegt hij met een scheve glimlach.
    Dan rolt hij van me af en komt tussen mij en de rugleuning van de bank te liggen. Hoewel er plaats genoeg is weet hij het toch te forceren dat ik op de grond beland.
    "Ik hou niet zo van leiden," grinnikt hij.
    Ik sta op zonder iets te zeggen en loop een eindje van de bank weg, dan draai ik me om en zeg
    "Als je me niet naast je wilt, ga ik wel ergens anders zitten."
    Dan plof ik neer in de eenzit en kijk hem uitdagend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    "Moet jij weten," zegt ze schouderophalend als antwoord op mijn vraag. Ik kijk terug naar haar en hoewel ik mijn gezicht zacht hou zeg ik iets strenger
    "Nee, Mims, jij moet het weten. Ik kan je niet dwingen met hem overeen te komen of andersom, maar als je een poging wilt doen kan ik wel met hem praten om uit te vinden wat precies het probleem is."
    Om mijn woorden wat te verzachten neem ik opnieuw haar hand vast en schuif wat dichter tegen haar aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik steek defensief mijn handen op.
    "Ik heb vriendelijk gedaan."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Het lijkt wel alsof ik nooit gelukkig zal zijn," zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.