• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    Ik schud haar hand. 'Quincy, noem me maar Quince, Vassali en tuurlijk mag je erbij komen zitten' Ik neem nog een hap uit mijn appel.


    26 - 02 - '16

    Charlotte

    Ik moet lachen wanneer ik me een zoenende Michael en Pablo voorstel. Dan komt Mary het lokaal uit en wuift naar me, ik wuif even terug en kijk dan naar Michael.
    Mijn hele lijf hunkert naar hem wanneer hij me kust.
    "Toch geef ik de voorkeur aan jou," zegt hij lachend.
    Speels knipoog ik even naar hem.
    "Maar we zijn 'gewoon' vrienden toch?" vraagt hij dan. "Met extra's?"
    "We zijn wat jij wil dat we zijn," fluister ik als antwoord in zijn oor waarna ik even in zijn oorlel bijt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik glimlach en zet me naast hem neer.
    "Ook nieuw?" vraag ik en houd mijn hand boven mijn ogen tegen het zonlicht dat in mijn ogen schijnt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik lach naar Charlotte.
    "Dan zijn we gewoon vrienden met extra's. Geen relatie niets, alleen vrienden, gewoon vrij." zeg ik en ik druk een kus op haar mond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quincy
    'Yep en deze school is best wel tof eigenlijk' Ik neem nog een hap uit mijn appel en smijt dan vanaf een afstandje het klokhuis in de prullenbak.


    26 - 02 - '16

    Mary

    Ik juich even zacht.
    "Woehoe, score!"
    Ik grinnik.
    "Zit je ook bij de Glee?" vraag ik.
    Ik weet niet eens of ik er nu bijzit, maar ja.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Quincy
    'Wat is Glee? Is dat een schoolvak?' vraag ik fronsend.


    26 - 02 - '16

    Mary

    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik weet niet precies wat het is, maar het is iets met muziek en zingen ofzo."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Quincy
    'Dat klinkt wel cool. Ik ben alleen niet zo muzikaal' Ik kijk naar de helder blauwe lucht. De zon prikt een beetje in mijn oog.


    26 - 02 - '16

    Mary

    "Awh, da's jammer."
    Ik wiebel even met mijn benen en kijk een beetje rond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Dan zijn we gewoon vrienden met extra's. Geen relatie niets, alleen vrienden, gewoon vrij," zegt hij voor hij me nog een keer kust.
    Ik druk mijn lichaam wat dichter tegen dat van hem aan.
    "Mij goed," zeg ik lachend waarop ik nog wat dichter schuif.
    "Dus je zou niet het minste beetje jaloers zijn mocht ik iemand anders kussen?" fluister ik verleidelijk in zijn oor. Ik zet mijn lippen in zijn hals en geef hem zachte kusjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Quincy
    'Heb je ook hobby's?' vraag ik om de stilte te verbreken.


    26 - 02 - '16

    Mary

    Ik knik.
    "Zingen, muziek en dansen. Ik speel piano. Jij?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Een beetje, misschien." zeg ik lachend ik kus haar op haar voorhoofd.
    Ik hoor voetstappen. Ik kijk omhoog.
    "Hoi Don!" roep ik enthousiast.
    "Kom gezellig zitten."
    Donna knikt en gaat zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quincy
    'Ik heb eigenlijk geen hobby's. Ik kijk tv en computer wat. Verder besteed ik veel tijd aan mijn huisdier. Hij betekend veel voor me' Ik kijk Mary aan. 'Ik heb een kat. Hij heet CJ'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16