• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik veeg mijn tranen weg.
    "Het gaat wel weer." zeg ik stoer.
    Als beloning krijg ik een kus van Pablo op mijn wang.
    "Ik zal het je even uitleggen, dat is het minste wat ik kan doen." zeg ik tegen Levi.
    Ik haar diep adem en begin met mijn verhaal.
    "Ik ben als baby als met mijn moeder broers en zus ontvoerd door rebellen. Mijn broers, waaronder Levi en zus zijn voor mijn neus, ik was 8, neer geschoten. Ik probeer altijd andere de schuld te geven voor mijn ervaringen dus moet je je niet te veel van mijn uitspattingen aantrekken."
    Ik sta op.
    "Ik hoop dat je het begrijpt."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    'ik begrijp hoe je je voelt, mijn moeder.... Mijn moeder is neergeschoten vlak voor mijn ogen, ik was 3 jaar en het gebeurde allemaal zo snel. De meeste 3 jarigen vergeten meestal wat er is gebeurt maar jammer genoeg onthield ik het' Ik doe mijn capuchon over mijn hoofd heen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Donna
    Ik schrik van zijn verhaal.
    "Sorry" zeg zachtjes.
    "dat wist ik niet."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    'Maakt niet uit, ik wist dat van jou ook niet'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Als er nog iemand online is die niet druk in de weer is. Philip staat alleen en hopeloos in de aula :3]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    (Ik moet offline, ik moet mijn Duits nog leren xD Morgen ben ik na 5 uur pas online)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Dan moet Philip eventjes naar buiten komen :') ik ga zo wel douchen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oké, komt voor elkaar.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Philip Arazona.
    Aangezien het nog eventjes pauze is loop ik naar het schoolplein waar het nog aardig druk is. Ik zucht en kijk stiekem om me heen. Snel gris ik een sigaret uit mijn zak en steek hem op. Hm, dat lucht op.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Donna
    Ik zie een jongen met een sigaret het schoolplein oplopen. Een mede roker, eidelijjk. Ik pak mijn vijfde sigaret van dit uur en loop naar hem toe.
    "Donna" zeg ik en ik steek mijn hand, zonder sigaret, naar hem uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Philip Arazona.
    'Hoi...?' Ik blaas de rook langzaam door mijn neus uit en schud haar hand. Iet wat verlegen staar ik naar de felle zon die boven ons schijnt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Donna
    "Hoe heet je?" vraag ik terwijl ik de laatste restjes tranen uit mijn ogen wrijf.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Computer gaat uitvallen D': Sorry.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Philip Arazona.
    'Philip Arazona.' Zeg ik haar kant op kijkend. Ik bijt op mijn lip, iets wat ik altijd doe als ik me ongemakkelijk voel.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Donna
    "Hi," zeg ik nog een keer.
    "Waar kom je vandaan?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."