• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Quincy
    Ik lach. 'Dude!' zeg ik als ik zie dat de meiden ruzie krijgen. 'Bitchfight om 1 uur!'


    26 - 02 - '16

    André

    Ik heb wel iets gehoord van wat Quince allemaal tegen me zei maar niet precies, ik droom zo gezegd helemaal weg. Ik weet ook nieteens wat er om me heen gebeurd.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [wahahah nee op 2 uur. oke ik ga hier helemaal stuk omdat ik melig en hyper wordt. en door youlie ik had op basisscool ook een quincy]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    'Yes finaly! het werd al saai? nou ook niet maar spanning is ook leuk' Ik ga weer overeind zitten, sta op en loop naar het dikke stuk waar de stam lekker stevig is en ga er tegen aan zitten.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (BTW Dracy er wacht een nieuw persoon bij de poort van nieuwe personen om binne gelaten te worden xD )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Hé?" Ik trek mijn hé Face en kijk naar Levu. "Zei je wat?" Ik schudt even met mijn hoofd en kijk dan naar zijn richting.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [WTF?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Quincy
    'Deze school is toch nog zo slecht niet' grinnik ik. 'Andre, dude! Je zit in een boom! Niet in slaap vallen nu'


    26 - 02 - '16

    (Ik heb het over Arya bij de inschrijf lijst )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik kijk naar Quince. "Sorry, dromenland." Zeg ik en lach even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Yo ze staat ingeschreven :P Ze mag meedoen! :P]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    Ik excuseer me bij Lilly en loop naar de nieuwe jongens toe.
    "Ik heb geen bitchfight hoor." zeg ik een beetje geirriteerd.
    "Jullie denken wel dat jullie heel wat zijn maar dat valt best mee. Iedereen kan ik een boom klimmen. Ga eerst wat bereiken voordat je je bek open trekt."

    Michael
    Ik krijg het benauwd van het lokaal. Snel loop ik naar buiten. Ik ga op een bankje zitten en bestudeer de mensen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Donna loopt weg. Jemig. Arme Amy dacht ik bij mezelf. 'donna' roep ik desnoods zeg ik dat ik de drugs wel weet komt ze vanzelf wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quincy
    'Doe dan wat minder sago of zo. Je verziekt de sfeer van dit schoolplein' zeg ik smalend tegen het meisje dat onder de boom is komen staan. 'Donna!' hoor ik iemand roepen. 'Je word geroepen' zeg ik grijnzend.


    26 - 02 - '16

    Levi

    Ik maak het 'Nananana' geluid naar het zurende meisje en laat me aan mijn handen aan de tak hangen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira