• Plaatje is klikbaar.


    Discussie graag alleen over het plaatje hierboven. :'D

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:56 ]


    Your make-up is terrible

    Zonder Europa bestond Amerika nu niet. Fact.
    Eigenlijk had Europa eerder moeten 'ingrijpen' om de macht weer terug te krijgen, inderdaad ipv hadden ze het te druk met onderlingen 'ruzies'. Europa lijkt een beetje bang voor Amerika te zijn geworden, ze moeten het altijd maar Amerika naar hun zin maken, terwijl ik toch vind dat Europa wat meer 'uitstraling' heef als continent zelf. Hiermee bedoel ik (en het spijt me als ik hiermee mensen beledig): Amerika is zelf geen mooi land als je ziet wat voor rotzooi er allemaal is, in Europa heb je tenminste nog een beetje wereldgeschiedenis. Je vindt geen Romeinse of Griekse dingen in Amerika hoor.
    Nou, mijn toevoeging van het verhaal.


    Not all those who wander are lost.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik beweerde niets over de Nobelprijs, alleen iets over de Amerikanen die hem wonnen. En wie zegt dat ik er niets vanaf weet?

    Ik weet niet of trots voor je land zo geweldig is als het zo misplaats is, sorry. Dan kan je het beter verbeteren dan blind de rest volgen.


    Je noemde het een Amerikaanse faal :Y)

    IS misplaatste trots dan alleen op je land kankeren? Is het erger dan je economie laten uithollen door anderen? China, India, Singapore en andere opkomende Aziatische landen delen die trots voor hun land. Toevallig zijn het allemaal landen die iets presteren, net als Amerika. Dit is de Europese cultuur: kankeren, over je eigen land, over andere landen. Er is geen trots op wat je kan, geen verlangen alles te doen wat kan. Dat is de instelling die je nodig hebt om je land groot te maken. Als Amerika geld in zijn middelbare scholen pompt en de banken er weer bovenop krabbelen, als de leningen niet over de toonbank vliegen daar zal het beter met ze gaan. Maar dat is kapitalisme. Het is een systeem vol fouten, maar flexibel genoeg om bijna alles weer te boven te komen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ontopic?


    I am an idiot, I move.

    Discord schreef:
    (...)

    Je noemde het een Amerikaanse faal :Y)

    IS misplaatste trots dan alleen op je land kankeren? Is het erger dan je economie laten uithollen door anderen? China, India, Singapore en andere opkomende Aziatische landen delen die trots voor hun land. Toevallig zijn het allemaal landen die iets presteren, net als Amerika. Dit is de Europese cultuur: kankeren, over je eigen land, over andere landen. Er is geen trots op wat je kan, geen verlangen alles te doen wat kan. Dat is de instelling die je nodig hebt om je land groot te maken. Als Amerika geld in zijn middelbare scholen pompt en de banken er weer bovenop krabbelen, als de leningen niet over de toonbank vliegen daar zal het beter met ze gaan. Maar dat is kapitalisme. Het is een systeem vol fouten, maar flexibel genoeg om bijna alles weer te boven te komen :Y)


    Nee, deze Amerikanen falen. Ik zou de Nobelprijs voor vrede niet eens aan durven te nemen als zo'n persoon ertussen zat en ík zou hem winnen voor wat onguitgevoerde woorden. D:

    Je kan wel het ene extreme met het andere extreme nemen hé. Ik vind hun extreme trots misplaats, er zijn zoveel dingen waar ze trots op zijn waar je eigenlijk niet trots op hoort te zijn. Je kan best trots zijn op de goede dingen van je land en denken aan wat er te verbeteren valt. Ik weet het niet voor jou, maar ik kanker niet op elk land en ook niet op Nederland. Er zijn dingen die hier gebeuren waar ik best trots op ben, maar ook slechte dingen die mogen veranderen. Zo zouden hun het ook eens moeten zien. Vergeet niet dat ze er acht jaar over gedaan hebben om te beseffen dat Bush toch niet zo slim was en ze nu iemand hebben die eindelijk probeert de economische en finansiele problemen op te lossen.


    Your make-up is terrible

    Archer schreef:
    (...)
    Still, ik vind het niet eerlijk dat er mensen hier anderen op hun dak krijgen vanwege racisme als hij het over een 'groepje Turken' heeft. Maar Amerikanen mogen hier voor het vuil van de straat uitgemaakt worden zonder dat er een haan naar kraait. Sorry, dat vind ik gewoon echt niet kunnen.
    Dat mag dan 'zo zijn', dat wil niet zeggen dat ik er mijn mond niet over mag trekken.
    Die vrouw heeft de fucking nobelprijs niet gewonen, that's just the way it is. Wil nog niet zeggen dat jullie er hier niet jullie mening over zeggen.
    Zij zeggen hun mening over Amerikanen, jij zegt je mening over hun mening. En geloof me, de enige mensen waar je problemen mee krijgt als je mensen discrimineert is de mensen zelf of mensen die zich ermee verbonden voelen. Je zou het dus best ook over een groep Turken kunnen zeggen, alleen zullen mensen hier zich daar eerder mee verbonden voelen dan met Amerikanen. Er leven meer Turken in Nederland dan Amerikanen dus ja... Ik snap wel dat men daar eerder op ingaat dan op discriminatie naar Amerikanen toe.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)That's just the way it is. En zo krijgen wij ook een bepaald karakter toegewezen door de Amerikanen. Ook wij worden gediscrimineerd door buitenlanders. Zo gaat dat nou eenmaal in de wereld.

    Nee, niet mee eens. Archer maakt hier een verdomd goed punt duidelijk en 'that's just the way it is' gaat me iets te vlug door de bocht. Als je geen Niggabitch mag zeggen maar bijv. wel egocentrische kutamerikaan dan moeten mensen eens even heel goed bij zichzelf te rade gaan en zich bedenken hoe achterlijk ze bezig zijn.

    Iemand postte hier op Q een tijdje terug een topic waarin ze sprak over 'een groepje Turken/een Turk' in haar post. Wat kreeg ze als antwoord? 'Ik vind dat wel een beetje discriminerend overkomen om die mensen zo te noemen'. For fuck's sake, doe normaal! Stop acting like idiots and start acting like humans. Als ik een Turk al geen Turk meer mag noemen zonder commentaar te krijgen, wat dan wel? 'Die buitenlanders die in de jaren zestig naar Nederland werden gehaald om klusjes op te knappen waar de Nederlander te lui voor was'?
    No. No way in hell. Een Turk is een Turk, een neger een neger, een Filipino een Filipino en een Amerikaan een Amerikaan.
    I'm done.


    No growth of the heart is ever a waste

    Altijd fijn als er mensen zo over je familie spreken. Niet iedere Amerikaan is hetzelfde, jullie hebben er echt een veel te laag beeld van! Daarbij hebben merendeels van de Amerikanen respect voor ons, omdat we zo'n 300 jaar wereldmacht hebben gehad en dan lopen wij te zeiken dat zij nu de baas spelen. Get your freaking facts right.

    De vrouw verdient echter enorm veel respect.


    everything, in time

    Humble schreef:
    Altijd fijn als er mensen zo over je familie spreken. Niet iedere Amerikaan is hetzelfde, jullie hebben er echt een veel te laag beeld van! Daarbij hebben merendeels van de Amerikanen respect voor ons, omdat we zo'n 300 jaar wereldmacht hebben gehad en dan lopen wij te zeiken dat zij nu de baas spelen. Get your freaking facts right.

    De vrouw verdient echter enorm veel respect.

    Met dat laatste ben ik het zooooo eens! Weg met die mannen, and say hello to the women! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Shogun schreef:
    (...)
    Nee, niet mee eens. Archer maakt hier een verdomd goed punt duidelijk en 'that's just the way it is' gaat me iets te vlug door de bocht. Als je geen Niggabitch mag zeggen maar bijv. wel egocentrische kutamerikaan dan moeten mensen eens even heel goed bij zichzelf te rade gaan en zich bedenken hoe achterlijk ze bezig zijn.

    Iemand postte hier op Q een tijdje terug een topic waarin ze sprak over 'een groepje Turken/een Turk' in haar post. Wat kreeg ze als antwoord? 'Ik vind dat wel een beetje discriminerend overkomen om die mensen zo te noemen'. For fuck's sake, doe normaal! Stop acting like idiots and start acting like humans. Als ik een Turk al geen Turk meer mag noemen zonder commentaar te krijgen, wat dan wel? 'Die buitenlanders die in de jaren zestig naar Nederland werden gehaald om klusjes op te knappen waar de Nederlander te lui voor was'?
    No. No way in hell. Een Turk is een Turk, een neger een neger, een Filipino een Filipino en een Amerikaan een Amerikaan.
    I'm done.
    Naja, het enige wat ik wil zeggen is dat mensen altijd gediscrimineerd zullen worden, of het nou verboden is of niet. Dat kunnen Amerikanen of Turken zijn, het maakt niet uit, er zal altijd een pispaal zijn.


    Life is hard and then we die

    Respect, dat krijgt ze van mij.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nocturn schreef:
    Amerikanen zijn compleet verliefd op hun eigen land. Amerika is de wereld, alles wat daarbuiten valt zijn armoedzaaiers (cat) stom denkwerk.

    sneu einde zeg

    wat heeft Obama voor speciaals gedaan, in vergelijking met haar?


    When you hide yourself in the darkness of the black shadows, even you could'nt find your beautiful self