• Plaatje is klikbaar.


    Discussie graag alleen over het plaatje hierboven. :'D

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:56 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dia's van het klimaat nog wel. :'D
    Het comité van vrede faalt dan. En alsnog, Amerikanen, ik snap ze niet, hoe kunnen ze nou stoer doen met dia's over het klimaat en denken dat ze de wereld ermee redden?


    Srsly, waar komt dat racisme tegen Amerikanen vandaan?

    Het zijn europeanen die de wereld denken te redden met het klimaat. Amerikanen intereseert het niet zoveel. Die hebben het verdrag van Kyoto nooit getekend (net als China en rusland focussen de amerikanen meer op hun economie, wat ze nu helemaal gaan doen nu het niet goed gaat) en het waren de VN en het Europese panel die het hardst cijfers bijstelden om klimaatgedoe erger te laten lijken.

    Vandaarr dat al gore punten kon scoren met zijn geroep. hij zei iets wat heel logisch klonk en kon nog met recht zeggen ook dat het amerikaanse leiders geen zak interesseerde.


    quidquid excusatio prandium pro

    Archer schreef:
    Ik wil niet eens op dit topic reageren vanwege de racistische, achterlijke reacties die jullie hier zetten. What the fuck. Noem je een zwarte man een neger, ho maar, de wereld op zijn kop, maar Amerikanen mag je achterlijk, belachelijk, egocentrisch en weet ik veel wat noemen. Ziek word ik er van. Echt waar.

    Zoals eerder gezegd; de Zweden reiken die prijs uit. Niet de Amerikanen.
    That's just the way it is. En zo krijgen wij ook een bepaald karakter toegewezen door de Amerikanen. Ook wij worden gediscrimineerd door buitenlanders. Zo gaat dat nou eenmaal in de wereld.


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)

    Quizlet is niet de hele wereld. En van mij mag je iemand noemen zoals je wilt, zijn dat noe . En ja, de meeste Amerikanen zijn dat nou eenmaal. That's not the topic.

    Dat mag jij van mij zeggen als je ze alle 300 miljoen kent.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)That's just the way it is. En zo krijgen wij ook een bepaald karakter toegewezen door de Amerikanen. Ook wij worden gediscrimineerd door buitenlanders. Zo gaat dat nou eenmaal in de wereld.

    Still, ik vind het niet eerlijk dat er mensen hier anderen op hun dak krijgen vanwege racisme als hij het over een 'groepje Turken' heeft. Maar Amerikanen mogen hier voor het vuil van de straat uitgemaakt worden zonder dat er een haan naar kraait. Sorry, dat vind ik gewoon echt niet kunnen.
    Dat mag dan 'zo zijn', dat wil niet zeggen dat ik er mijn mond niet over mag trekken.
    Die vrouw heeft de fucking nobelprijs niet gewonen, that's just the way it is. Wil nog niet zeggen dat jullie er hier niet jullie mening over zeggen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    (...)
    Dat mag jij van mij zeggen als je ze alle 300 miljoen kent.


    Get your ass in front of the tv. Volgens mij hebben ze teveel incest gehad.
    Ik zeg meeste, er zitten natuurlijk ook minder ergere, en normale mensen tussen (anders was het land nu helemaal niets meer), maar die hele cultuur daar, daar klopt gewoon iets niet.
    Ieder land heeft zo zijn gekken, maar Amerika heeft er toch wel iets teveel.


    Your make-up is terrible

    Bull. Amerikanen zijn trots op hun land, soms tot arrogantie toe, maar daar hebben ze een zeker recht toe. Ze zijn zelfgenoegzaam en decadent gewordne, maar ze zijn nog steeds een van de machtigste landen ter wereld en de ruggengraat van het westen. Europa is te druk bezig met onderling bekvechten om ook maar iets te doen zonder de leiding van amerika.


    quidquid excusatio prandium pro

    Archer schreef:
    Ik wil niet eens op dit topic reageren vanwege de racistische, achterlijke reacties die jullie hier zetten. What the fuck. Noem je een zwarte man een neger, ho maar, de wereld op zijn kop, maar Amerikanen mag je achterlijk, belachelijk, egocentrisch en weet ik veel wat noemen. Ziek word ik er van. Echt waar.

    Zoals eerder gezegd; de Zweden reiken die prijs uit. Niet de Amerikanen.


    Hier mee eens.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Discord schreef:
    Bull. Amerikanen zijn trots op hun land, soms tot arrogantie toe, maar daar hebben ze een zeker recht toe. Ze zijn zelfgenoegzaam en decadent gewordne, maar ze zijn nog steeds een van de machtigste landen ter wereld en de ruggengraat van het westen. Europa is te druk bezig met onderling bekvechten om ook maar iets te doen zonder de leiding van amerika.


    Ze zijn niet eens echte Amerikanen (zoals ze zovaak claimen, ze hebben de echte inwoners lekker uitgemoord en zijn zelf imigranten vanuit de rest van de wereld), en veel om trots op te zijn is er gewoon niet. Natuurlijk draagt ieder land iets bij en Amerika is vooral belangrijk vanwege de grote militaire macht.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Get your ass in front of the tv. Volgens mij hebben ze teveel incest gehad.
    Ik zeg meeste, er zitten natuurlijk ook minder ergere, en normale mensen tussen (anders was het land nu helemaal niets meer), maar die hele cultuur daar, daar klopt gewoon iets niet.
    Ieder land heeft zo zijn gekken, maar Amerika heeft er toch wel iets teveel.


    Get your ass in the real world. Als ik mijn beeld van de Nederlanders baseer op Jan Smit en marco Borsato en die andere achterlijke mensen die er op tv rond lopen, dan staan jullie er echt niet goed voor.
    Serieus, wat is dat nou voor een argument. Ik weet niet of je het weet, maar alles op tv is opgeblazen en nep. Gemanipuleerd door de media en bovendien filmen ze alleen wat 'speciaal' of gewoon fucking weird is, niet hoe de gewone mensen zijn.
    Maar echt, met jou valt geen discussie te voeren. Je bent grof, je argumenten slaan nergens op en naar mijn mening weet je niet waarover je spreekt, dus een prettige dag verder. Ik wil dit niet langer met jou bespreken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze zijn niet eens echte Amerikanen (zoals ze zovaak claimen, ze hebben de echte inwoners lekker uitgemoord en zijn zelf imigranten vanuit de rest van de wereld), en veel om trots op te zijn is er gewoon niet. Natuurlijk draagt ieder land iets bij en Amerika is vooral belangrijk vanwege de grote militaire macht.


    Je vergeet de economie en technologie. Google, Youtube, microsoft, Apple. Allemaal Amerikaans. De meeste grote bedrijven zijn Amerikaans. En inderdaad, aan hun militaire macht zijn weinig landen gewaagd.

    Serieus, je mening baseren op Jersey Shore is retarded. Er is veel meer aan Amerika dan slechte tv.


    quidquid excusatio prandium pro

    Archer schreef:
    (...)

    Get your ass in the real world. Als ik mijn beeld van de Nederlanders baseer op Jan Smit en marco Borsato en die andere achterlijke mensen die er op tv rond lopen, dan staan jullie er echt niet goed voor.
    Serieus, wat is dat nou voor een argument. Ik weet niet of je het weet, maar alles op tv is opgeblazen en nep. Gemanipuleerd door de media en bovendien filmen ze alleen wat 'speciaal' of gewoon fucking weird is, niet hoe de gewone mensen zijn.
    Maar echt, met jou valt geen discussie te voeren. Je bent grof, je argumenten slaan nergens op en naar mijn mening weet je niet waarover je spreekt, dus een prettige dag verder. Ik wil dit niet langer met jou bespreken.


    Als je dat grof vind, weet ik niet wat jij normaal doet en wat jij normaal zegt. Dus serieus, jij vind het nieuws opgeblazen en nep? Hun eigen nieuwszenders? Die staan hier vaak genoeg op, op tv. Moet ik zeggen dat ze trouwens wel heel veel shows hebben met speciale of fucking weirde mensen enzovoorts.


    Your make-up is terrible

    Discord schreef:
    (...)

    Je vergeet de economie en technologie. Google, Youtube, microsoft, Apple. Allemaal Amerikaans. De meeste grote bedrijven zijn Amerikaans. En inderdaad, aan hun militaire macht zijn weinig landen gewaagd.

    Serieus, je mening baseren op Jersey Shore is retarded. Er is veel meer aan Amerika dan slechte tv.


    Ik kijk geen eens Jersey Shore of soortgelijke programma's van daaruit, omdat ik al weer dat het crap is dus ik vergelijk niets daarmee. Je kan wel conclusies trekken als je niet weet waar het over gaat, ga je gang.


    Your make-up is terrible

    My message to some people.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kijk geen eens Jersey Shore of soortgelijke programma's van daaruit, omdat ik al weer dat het crap is dus ik vergelijk niets daarmee. Je kan wel conclusies trekken als je niet weet waar het over gaat, ga je gang.


    Hey, ik doe niet meer of minder dan jij doet. Ik bedoel, wie beweerde ook alweer dat Nobel een Amerikaans iets is? wie beweert van alles over Amerika terwijl ze niks van het land afweet? (cat)

    Er is een boel mis met het land. Maar ze hebben een geweldig iets wat veel te veel van de wereld mist: trots op hun land, al is dat momenteel helaas misplaatst. Maar ze kunnen een hoop doen daaraan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Hey, ik doe niet meer of minder dan jij doet. Ik bedoel, wie beweerde ook alweer dat Nobel een Amerikaans iets is? wie beweert van alles over Amerika terwijl ze niks van het land afweet? (cat)

    Er is een boel mis met het land. Maar ze hebben een geweldig iets wat veel te veel van de wereld mist: trots op hun land, al is dat momenteel helaas misplaatst. Maar ze kunnen een hoop doen daaraan :Y)


    Ik beweerde niets over de Nobelprijs, alleen iets over de Amerikanen die hem wonnen. En wie zegt dat ik er niets vanaf weet?

    Ik weet niet of trots voor je land zo geweldig is als het zo misplaats is, sorry. Dan kan je het beter verbeteren dan blind de rest volgen.


    Your make-up is terrible