• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson

    'Jup, dat is de weerwolf. En dankje !' Ik schudde mijn hoofd. 'Niet zo dol op rozijntjes. Zijn er wel normale druifjes?' vroeg ik toen maar.

    [ Niet klaar maar heb gewoon geen zin, 't is techniek -____-]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik vindt het echt kut dat de gebruiker van Ali en Alex hier gwn niet meer op zit omdat er geen verhaallijn is ! Ik moet wat met Cat doen en telkens aan Alex denken is niet goed voor mij, haar, whatever]

    Cat Lincon
    Ik werd weer boos en begon het bekende liedje te spelen met de zeer aangename naam FY. "Ik ben het zat, ik wil met hem praten !" riep ik boos uit. Ik ging op zoek naar Alex maar vond hem nergens. Tranen kwamen op waardoor ik naar buiten liep. Ik zakte neer tegen de muur en liet mijn tranen de vrije loop. Hij moest eens weten.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Oké dan. En je kunt je zelfs niet herinneren wanneer je voor het laatst de uren heb geteld?' Dat deed ik tenminste altijd: wanneer ik 's avonds op de klok keek tellen hoe lang ik nog kon slapen. Ik kende wel meer mensen die dat deden, dus vreemd zou je het niet kunnen noemen. Alleen een beetje.. nutteloos, misschien. Al voelde het voor mij wel prettig. Net zoals veel mensen die een volgorde hadden voor het eten van M&M's, eerst de rode, dan de gele en de oranje, dan de blauwe en de groene en dán pas de bruine. Omdat die meer naar chocola smaakten. Tenminste, dat was mijn volgorde.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ Jhua kweet, het is irritant want soms heb je 1 van die 2 nodig -___-]

    Destiny Fay Dawson

    Elena was even weggegaan. Ik weet niet waarheen maar ze was weg. 'Hmm' ik tikte op het aanrecht. 'Wat zal ik eens gaan doen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    Een snik verliet mijn mond en met mijn handpalm probeerde ik wat tranen weg te vegen.I wish I would have missed the first time that we kissed ging door mijn hoofd. Jeweetwel, Jar of Hearts, Christina Perri, niet dan. Eigenlijk hadden we 2 keer gekust. Waarom deed ik ook altijd mee ? Waarom viel ik altijd op de verkeerde jongens. Kutleven. Ik keek naar mijn opgestropte mouwen en zag de taart staan. Vlug veegde ik het weg en nam een stift uit mijn broekzak. Je wist nooit of Des er 1 nodig had. Na MON schreef ik ongeveer even groot AMOUR, mijn liefde dus. Pff, shit alcoholstift. Ik kon het er net evengoed ik snijden. Slimme zet Cat, slimme zet, alweer.

    Destiny Fay Dawson

    Ik zat nog steeds in de keuken toen ik een luide snik hoorde. Ik keek vreemd op. Ik liep naar buiten en trof daar Cat aan. 'Lieverd, wat is er?' vroeg ik toen ik bij haar neer knielde. Ik zag dat ze naast haar wond ook Amor had geschreven. Alex dus. Flikker, was het enige wat ik over hem kon denken op dit moment. Ik vond hem nog altijd nog leuk maar FUCK IT ALL. Ik wreef over haar schouders. Ze snikte en liet zich tegen mij aanvallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ok, ik was ondertussen ff bezig ;d ik ga ff bij lezen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Derek Souza

    'Oké dan. En je kunt je zelfs niet herinneren wanneer je voor het laatst de uren heb geteld?' vroeg Alice aan mij. 'Eerlijk gezegd weet ik eventjes helemaal niks meer,' biegde ik eerlijk op. Ik krabde wat aan me armen.

    Elena Demore

    Ik wist niet wat ik ging doen. Hmm, ik had de tuin nog nooit gezien. Ik pakte me schaaltje en liep naar buiten. Wat bomen, veel gras en een bal zag ik. Ik liep naar de bal toe en ging over trappen met de muur.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Sorry iedereen maar ik ga, Cat, je kan mn poppetje wel besturen als je weer terug komt.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Hoe bedoel je, je weet niets meer? Gaat het wel?' vroeg ik bezorgd. Misschien was het net zoal ik me gisteren had gevoeld, zwaar klote en ongelooflijk in de war. Ik wist op de één of andere manier ook niets weer, maar het werd voor mij gelijk een stuk anders als dat voor iemand anders geldde. Alleen wist ik ook niet waar dát van kwam.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Hoe bedoel je, je weet niets meer? Gaat het wel?' hoorde ik haar bezorgd vragen. Ik keek haar aan. 'Ja wel, maak je maar geen zorgen,' zei ik en ik krabde aan me andere arm.

    [Ben even douchen ;d disclaimertjee als je wilt mag je Derek wel ff besturen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive Riévve ~ Necromancer

    Ik zag hem aan zijn armen krabben. 'Moet je weer... veranderen?' vroeg ik, aarzelend. Ik wist niet of hij het prettig of vervelend vind of ik over dit onderwerp zou praten. Maar ik had het idee dat het eraan zat te komen, en ik vond het inderdaad nodig om er zeker van te zijn, of hij dat nu leuk vond of niet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    "Ik ben het zat, ik kan hier aan niks anders denken dan Alex," snikte ik tegen haar schouder. Ik keek omhoog en zocht naar de Noordpoolster. Ik stond op en liep naar de voordeur. Ik deed hem open en liep naar de voortuin. Ik ging zitten en keek naar de auto's die voorbijkwamen. "Take me with You" fluisterde ik zachtjes.

    [Arhg, vandaag ging mijn mobiel af in de klas, de leerkracht zei, ga hem vanavond gaan ophalen bij die leerkracht, ik de mijn laatste les, veeg het bord af, lekker leuk, en loop rechtstreeks naar huis, zonder mobiel, lang leve de no cellphone rule -.-]

    Derek Souza

    'Nee, denk ik. Het is alleen maar jeuk,' zei ik. 'Eh, ik ga wat drinken'. Ik stond op en ging naar beneden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you