• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Chapter 19: Wacht tot deze vol is!
    __________________
    ______________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:00 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [had ik je gestuurd]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Mijn wang brande. Ze. Sloeg. Me. Met grootte ogen keek ik haar na. Fijn het was net minder blauw en dik van de klap van Donna. Ik wreef met mijn hand over mijn wnag maar dat deed alleen meer pijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik hoor veel kabaal in de gang. Nieuwsgierig loop ik er naar toe. In zie nog net hoe Isabelle Lilly in haar gezicht slaat en naar de wc rent.
    "Je hebt het weer lekker voor elkaar hè?" vraag ik lachend aan Lilly.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [kga zo pitten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    'rot een eind op' gromde ik naar donna en duwde haar uit de weg zodat ik er iets van water ofzo op kon doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [donswol is stout(huil)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    Langzaam loop ik weer naar binnen. En in de gang zie ik Donna staan, ik ga het doen denk i kbij mezelf. Hoi Donna dit wil je vast wel weten'' zeg ik en ik wacht op andwoord.

    [ziet ze mijn niet tegen donna duwen+ more was tog erbij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LIlly
    ZOdra ik net voorbij Donna ben begint mijn oog te tranen en te branden. FIjn dacht ik sarcastisch.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sam


    ''Eeey je ophouden jullie zeg ik, maar ze rennen allebei al weg. ''Lekker'' zeg ik stom verbaasd, en ik ga op een stoel zitten om weer tot mezelf te komen.

    [wahhahaahhaha more mega drog. maare is lilly nou op de gang of in lokaal ofzo ik weet het niet. volgens mij net op de gang]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ idd xD, hij is een leraar hij hoeft zich niet overal mee tebemoeien ik ga niet achter ze aan rennen ofzo xDD]

    Donna
    Ik begin naar Amy te lachen.
    "En of ik dit wil weten!" zeg ik enthousiast.
    Ik ben dol op roddels. Ik richt me op meneer More.
    "Wat is er precies aan de hand, meneer?" vraag ik lief.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [fijn net klaar met typen foutmeldig]:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    in de toiletten maak ik een wcpapier nat en leg het op mijn wang. HEt begint gelijk te bonzen. Ik kromp even in elkaar en liep maar met een dichtgeknepen oog terug naar het lokaal waar ik donna, amy en mister more zag. Ik ging zitten op een stoel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan