• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Chapter 19: Wacht tot deze vol is!
    __________________
    ______________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:00 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik gebruik hem best vaak maar ach xD]

    [dan ben ik er waarschijnlijk niet. hoe was jullie eerste lesdag??? bij mij. saai. voor morgen 37 woordjes moeten leren:S ik ken ze]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Niet off-topic gaan aub]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle.

    "Ja denk." Zeg ik en pak de hand aan, ik trek mezelf omhoog en wankel op mijn benen, ik lach weer. "Amy is boos op me omdat zij niet de nieuwe cheer is." Zeg ik maar lach weer. Ik wankel naar achter en bots tegen de muur op. "Ik heb haar al gezegd dat ze een goede tweede is, maar ze werd daar juist boos om." Praat ik weer gewoon door.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ zoalsaltijd een beetje saai en een beetje leuk xD]

    [Oké klaar met dat, verder met RPG. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Donswol accepteerd het ;) haha. Ik ben trouwens even weg. Ik ga douchen]

    Donna

    "Gister?" vraag ik.
    "Kan me niet herinneren maar waarschijnlijk omdat je me niet ligt." beantwoord ik haar vraag.
    "Was dit het?"
    Ik kijk verveeld naar mijn schoenen.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:58 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sam


    ''Aha, dat verklaart waarom Amy laatst zo boos binnen kwam'' zeg ik bedenkelijk. ''Maar gaat alles wel goed met je, ben je dronken ofzo?'' zeg ik met een lach. ''En oh ja, ik ben Sam More, leraar van de Glee-Club'' zeg ik, met een knik.

    [weet je wat leuk zou zijn als er nog een lerares voor de Cheers was, en die dan steeds een bitch fight heeft met Meneer More!!! =D, net zoals, Sue Silvester en William shuester xD van Glee xDD]

    Isabelle.

    "Dronken!?" Ik schiet in de lach. "Nee, ben f*kicg High!" Zeg ik en kijk hem aan. "Ja ik ben Isabelle. Maar dat weet je al." Zeg ik lachend en besef me niet wat ik aan het doen ben...


    [Dat zou wel lol zijn, wie is het er mee eens? Want dan mag die zo iemand aanmaken. De karakterhoeveelheid is opgekrikt naar 4 p.p!]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:00 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik voel me weer boos van binnen. 'Weetje zoek het ook maar uit. Je hebt niet eens vriendinnen so what. je kunt de pot op' riep ik bozig. Ik stampte het lokaal uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Aangezien ik het vanaf de deur niet goed kan volgen, ga ik zo dicht mogelijk in de buurt zitten, en ik hoop dat Michael me niet ziet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [wahahhaha isa togxDxD ja sue en shue shue klink als schoenxD] [sorry people]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sam


    ''Wat zeg je!?, je bent nog een leerling van ik weet niet hoe oud. Isabelle, ik zal het tegen niemand zeggen als je er maar van af probeert te komen. En heb je zo ook de Cheers gewonnen?'' vraag ik doordringend.

    [ jah? wil iemand dat doen? dan kunnen we lachen dat word echt leuk (A)]