• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Chapter 19: Wacht tot deze vol is!
    __________________
    ______________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:00 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabelle.

    Ik lach naar hem en nergeer zonder opzet zijn vraag, ik loop wankelend de deur door terwijl ik in een deuk lig.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik doe geen leerkracht hoor.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Chagerijnig ga ik tegen een muurtje aanzitten die naa rhet lokaal kijkt. 'godverdomme klote schijtzooi' mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ben heel even BRB, moet me moeder helpen met de bank buiten zetten enzo. ;)] [ Melding: Iets minder aub Mispattinson.]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:06 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sam


    ''Isabelle?, ik vroeg wat aan je?'' zeg ik en ik loop haar achter na. Als ik bij haar ben laat ik haar op mij leunen en ik zet haar op een stoel in de gang'' en nu ga jij mij precies vertellen, hoe j er aan bent gekomen en of je daar mee de Cheers hebt gewonnen'' zeg ik en ik kijk haar doordringend aan.

    [okidoki]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly.
    Ik hoordde wat gepraat van de gang en besloo erheen gte gaan. 'Isa wat is er?' ik kijk bezorgd terwijl ze op dev stoel gezet wordt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sam


    ''Ik wou gewoon even met haar praten, omdat... ze wat vroeg over het huiswerk, want ik ben ook drama leraar en nu doet ze een of andere dronken na en ze vraagt of het goed is'' lieg ik aan een stuk door want drekt veraad ze zich zelf.

    Lilly
    Ik kijk verbaasd naar de docent. EN ik kijk naar Isa. 'Isa sorry trouwens dat ik toenet zo deed' fluisterde ik snel naar haar en liep om het hoekje. juist dat wou ik horen. Isa en dronken nadoen wahah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ sorry ik wist niks xD ]

    [huh?? opw haahahah droog]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dat zij een dronke na doet ;'), ik wist niks anders]

    Isabelle.

    Ik kijk naar Mr,More. "Dronken? Nee niet dronken!" Zeg ik en kijk lachend naar hem, alweer vergeten wat hij daarnet vroeg.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sam


    Gelukkig dat Lilly al weg is. ''Maar even serieus nou, heb jij ook drugs gebruikt bij de cheerios'' zeg ik harder en ik kijk haar nog doordringender aan.

    Isabelle.

    Ik grinnik. "Waarom vraagt u dat? Als ik dat zou doen zou ik er nooit bij mogen." Lieg ik en kijk langs hem heen.


    Ich liebe dich 27.12.23