• Even een heel random vraagje. Zijn er andere sites zoals Quizlet waar je je verhalen kwijt kunt en waar er behoorlijk veel users zijn? En niet per sé voor fanfic.
    Het liefst wel in het Nederlands.
    Ik ken alleen nog fanfic.nl, maar daar zit er een kat of 6 op dusja. :-)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Cherokees schreef:
    (...)
    Hmm, dan is het voor iemand verstandig om naar de Tina site te gaan. :Y)
    Misschien zou iemand eindelijk eens haar klep moeten houden. Het is niet omdat je naam paars is dat de evenaar door je reet loopt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Snor schreef:
    (...)
    Daar vraagt ze dus wel een beetje naar hè?

    _O_

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:18 ]


    26 - 02 - '16

    Clubbed schreef:
    (...)
    _O_

    Goede reactie van mij he?(cool)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nu is 't wel weer genoeg, hè. Als iedereen weer even naar z'n eigen kippenhok wil vertrekken, s.v.p. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kunnen jullie aub de mening van de persoon die denkt dat ik mezelf te goed voel om hier te lid te zijn laten vallen en mij helpen in plaats van de irritante mensen uit te hangen? Ik vraag alleen om sites waar je verhalen met een degelijk niveau kunt posten? Ik vind Quizlet niet te laag, anders zou ik hier niet zitten, ik wil alleen mijn horizon verbreden. Ik mag toch ook groeien als persoon of niet?

    Pendule schreef:
    (...)Misschien zou iemand eindelijk eens haar klep moeten houden. Het is niet omdat je naam paars is dat de evenaar door je reet loopt.

    Pardon? Ik zou me maar wat inhouden, als ik jou was. Die paarse naam doet helemaal niets aan mijn gedrag en wat ik zeg. En het had maar weinig gescheeld of jouw zusje had ook zo'n "de-evenaar-loopt-door-mijn-reet" paarse naam gehad. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik weet geen andere site, maar misschien kan je dat bij google vinden? Ik heb geen enkel idee. Ik zal voor je zoeken.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ganymede schreef:
    Kunnen jullie aub de mening van de persoon die denkt dat ik mezelf te goed voel om hier te lid te zijn laten vallen en mij helpen in plaats van de irritante mensen uit te hangen? Ik vraag alleen om sites waar je verhalen met een degelijk niveau kunt posten? Ik vind Quizlet niet te laag, anders zou ik hier niet zitten, ik wil alleen mijn horizon verbreden. Ik mag toch ook groeien als persoon of niet?

    Misschien kun je aan Cherokees vragen wat er allemaal bij de Evenaar ligt. *O*

    Sorry schatje, dat is mijn laatste.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    COMMUNISM schreef:
    (...)
    Misschien kun je aan Cherokees vragen wat er allemaal bij de Evenaar ligt. *O*

    Sorry schatje, dat is mijn laatste.

    Schatje, hou er aub mee op.

    Mogelijkheid, maar ik vind het eerlijk gezegt er flut uit zien. (cat)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ganymede schreef:
    Kunnen jullie aub de mening van de persoon die denkt dat ik mezelf te goed voel om hier te lid te zijn laten vallen en mij helpen in plaats van de irritante mensen uit te hangen? Ik vraag alleen om sites waar je verhalen met een degelijk niveau kunt posten? Ik vind Quizlet niet te laag, anders zou ik hier niet zitten, ik wil alleen mijn horizon verbreden. Ik mag toch ook groeien als persoon of niet?

    Oei oei, daar gaat de reputatie.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Jongens nu kappen!
    Als je een beetje goed hebt gelezen, heb je gelezen dat ze een foto-site zoekt... Ander niveau dus in de zin van thematiek lijkt mij.


    I am an idiot, I move.

    Silvester schreef:
    Jongens nu kappen!
    Als je een beetje goed hebt gelezen, heb je gelezen dat ze een foto-site zoekt... Ander niveau dus in de zin van thematiek lijkt mij.


    Andere topic.. Deze hier wilt andere verhalen ;D In een andere topic gaat het over foto site ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Andere topic.. Deze hier wilt andere verhalen ;D In een andere topic gaat het over foto site ;P

    Faal. Lees ik het zelf niet goed.

    Maar toch:

    Kappen met zeiken op de topicstartster.


    I am an idiot, I move.

    Deze misschien?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room