• Even een heel random vraagje. Zijn er andere sites zoals Quizlet waar je je verhalen kwijt kunt en waar er behoorlijk veel users zijn? En niet per sé voor fanfic.
    Het liefst wel in het Nederlands.
    Ik ken alleen nog fanfic.nl, maar daar zit er een kat of 6 op dusja. :-)

[ topic verplaatst door een moderator ]

Yayde schreef:
    (...)

Ze zegt dat Quizlet te laag voor haar niveau is, dat komt behoorlijk eigendunk over, al zeg ik het zelf. In ieder geval, zo komt het op mij over.. Sorry als het niet zo is.

Dat heb ik niet gezegd.

Ganymede schreef:
    (...)
    Dat heb ik niet gezegd.

Oké, sorry dan dat ik je verkeerd begrepen heb. (;

| Reality is for people that lack imagination |

Yayde schreef:
    (...)

Oké, sorry dan dat ik je verkeerd begrepen heb. (;

Geen probleem.

Pendule schreef:
    (...)Nee, eerder hoger.

Tsjongejonge... :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

Ganymede schreef:
    (...)
    Dat heb ik niet gezegd.

Je komt zo wel een beetje over; als een oude zeurkous die zich te slim voor een site als Quizlet voelt. Hey, troost je, de meerderheid is niet ouder dan 14. Je wil een hoger niveau? Volg Cherokees' advies op. :W

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Yayde schreef:
    (...)

Ze zegt dat Quizlet te laag voor haar niveau is, dat komt behoorlijk eigendunk over, al zeg ik het zelf. In ieder geval, zo komt het op mij over.. Sorry als het niet zo is.
    Ze heeft nooit gezegd dat het niveau hier te laag was. Ze vroeg gewoon of er nog andere sites waren, als andere mensen beginnen te zeggen "Is het hier te laag voor je misschien" of "Libelle is net wat je zoekt" of niet lezen wat ze zegt zou je misschien eens gaan beginnen denken dat het niveau hier te laag wordt.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Pendule schreef:
    (...)Ze heeft nooit gezegd dat het niveau hier te laag was. Ze vroeg gewoon of er nog andere sites waren, als andere mensen beginnen te zeggen "Is het hier te laag voor je misschien" of "Libelle is net wat je zoekt" of niet lezen wat ze zegt zou je misschien eens gaan beginnen denken dat het niveau hier te laag wordt.

Als je eerdere berichten leest merk je dat ik al sorry heb gezegd. =_=

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:11 ]

| Reality is for people that lack imagination |

COMMUNISM schreef:
    (...)
    Je komt zo wel een beetje over; als een oude zeurkous die zich te slim voor een site als Quizlet voelt. Hey, troost je, de meerderheid is niet ouder dan 14. Je wil een hoger niveau? Volg Cherokees' advies op. :W

Dus een mens mag al niet meer vragen of er nog sites zoals hier met een niveau dat misschien eventueel hoger kan liggen? Je bent meteen een zeurkous?
    Wel, je zou het voor minder vragen.
    Bende zeikers dat jullie zijn. Als zelfs zoiets niet meer kan gevraagd wonder zonder dat je bestempeld wordt.

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:13 ]

Yayde schreef:
    (...)

Als je eerdere berichten leest merk je dat ik al sorry heb gezegd. =_=

Hmm, dan is het voor iemand verstandig om naar de Tina site te gaan. :Y)

"Well, well. Look who we've got here!"

Ganymede schreef:
    (...)
    Dus een mens mag al niet meer vragen of er nog sites zoals hier met een niveau dat misschien eventueel hoger kan liggen? Je bent meteen een zeurkous?
    Wel, je zou het voor minder vragen.
    Bende zeikers dat jullie zijn. Als zelfs zoiets niet meer kan gevraagd wonder zonder dat je bestempeld wordt.

Welkom op Quizlet, babe. :Y)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Kom op, mensen. Ze wil gewoon een site met een hoger spellingsniveau - denk ik. (':
    Basic Publishing (Nederlands)

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:17 ]

Wat een gezeik zeg! Als het niveau niet hoog genoeg is moet je maar gewoon niet op quizlet gaan of zo. Sorry hoor. --"

26 - 02 - '16

COMMUNISM schreef:
    (...)
    Welkom op Quizlet, babe. :Y)

Quizlet, de vredelievende site. (dance)

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Mooney schreef:
    Kom op, mensen. Ze wil gewoon een site met een hoger spellingsniveau - denk ik. (': Basic Publishing (Nederlands)

Bedankt, iemand die het niet uit de context trekt.

Clubbed schreef:
    Wat een gezeik zeg! Als het niveau niet hoog genoeg is moet je maar gewoon niet op quizlet gaan of zo. Sorry hoor. --"

Daar vraagt ze dus wel een beetje naar hè?

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room