Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Ik kan gewoon niet stoppen met luisteren!
-
7 jan 2012 - 20:10Ja ik hou zo erg van dit lied hè! Gewoon twee van mijn favoriete artiesten samen! Simple plan en de zanger van All Time Low.7 jan 2012 - 20:10
Ik ben er niet zo'n fan van.
7 jan 2012 - 20:11Ik ken 'm niet.
*Luistert*
Best wel lekker liedje zeg! (:
Ik download 'm wel ff.26 - 02 - '16
7 jan 2012 - 20:12Haha, me loves it too !
Alleen is het niet mijn favoriete nummer van het album, dat blijven Summer Paradise en Loser of the year *O*People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.
7 jan 2012 - 20:137 jan 2012 - 20:15Clubbed schreef:
Ik ken 'm niet.
*Luistert*
Best wel lekker liedje zeg! (:
Ik download 'm wel ff.Tell me about it, stud.
7 jan 2012 - 20:17Comeau schreef:
Haha, me loves it too !
Alleen is het niet mijn favoriete nummer van het album, dat blijven Summer Paradise en Loser of the year *O*
Hahaha die zijn ook geweldig ja! Maar op het moment staat deze lekker op repeatBe here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
7 jan 2012 - 20:19Yayde schreef:
Me likesEveryone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
7 jan 2012 - 20:21Iedereen die hier op gereageerd heeft tot nu toe heeft een goede muziek smaak (:
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
7 jan 2012 - 20:22Hustlers schreef:
Iedereen die hier op gereageerd heeft tot nu toe heeft een goede muziek smaak (:
Mijn voorkeur ligt eigenlijk bij Metal, Hardcore, Dubsteb en een beetje pop. Maar dit nummer is ook wel chill26 - 02 - '16
7 jan 2012 - 20:32Clubbed schreef:
(...)
Mijn voorkeur ligt eigenlijk bij Metal, Hardcore, Dubsteb en een beetje pop. Maar dit nummer is ook wel chill
Dubsteb is ook wel leuk ja, hahaBe here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
7 jan 2012 - 20:35