• Ik ben verliefd op een jongen enzo.
    Maar hij.. pfff ik weet niet. Het is zo vervelend hoe hij doet.
    De ene keer blijft hij maar tegen me aanlullen, altijd gezellig enzo maar de andere keer lijkt het wel alsof ik vervelend ben, maa rhij zegt natuurlijk van niet. Hij zegt wel dat ik zijn schatje ben enzo. Maar de ene keer dan is het echt zovan dat ik moe oprotten, tenminste zo komt het over.
    De vraag is dus vind hij me nou wel of niet leuk?
    En is het vervelend als ik veel tegen hem aanlul?

    Sorry voor het geklaag allemaal. ;x


    Emo<3

    Iew, iew, je lijkt mij wel.(krul) Ik heb hetzelfde probleem.


    .

    Marilena schreef:
    Iew, iew, je lijkt mij wel.(krul) Ik heb hetzelfde probleem.


    Zo klote! Kan iemand ons helpen? (krul)


    Emo<3

    Marilena schreef:
    Iew, iew, je lijkt mij wel.(krul) Ik heb hetzelfde probleem.

    Even serieus, ik ook. En ik vind het echt niet leeeeeeuk. D:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Volgens mij zijn alle jongens zo, mijne nl ook al ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Je kan vragen of hij vindt dat je vervelend doet. Anders kan je gewoon tegen hem zeggen dat je hem leuk vind, het ergste wat je kan gebeuren is dat ie jou niet leuk vind. Maar je hebt gelijk wel een hoop duidelijkheid, en er lopen nog zat leuke jongens rond ;)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Mensen, dieren, aliens, en andere wezens kom ons helpen. (krul) Wij hebben dringend hulp nodig.


    .

    Blowsighted schreef:
    Je kan vragen of hij vindt dat je vervelend doet. Anders kan je gewoon tegen hem zeggen dat je hem leuk vind, het ergste wat je kan gebeuren is dat ie jou niet leuk vind. Maar je hebt gelijk wel een hoop duidelijkheid, en er lopen nog zat leuke jongens rond ;)


    Hij zegt wel dat ik een mooi meisje ben, en als hij gaat dan mist hij me dan, dat zegt-ie. Maar af en toe doet hij dat niet en is hij een beetje afstandelijk enzo.


    Emo<3

    Esprit schreef:
    (...)

    Hij zegt wel dat ik een mooi meisje ben, en als hij gaat dan mist hij me dan, dat zegt-ie. Maar af en toe doet hij dat niet en is hij een beetje afstandelijk enzo.


    Tsja, zo zijn jongens.. Ik had laatst ook zo'n half verhaal van zo'n gozer en hij zei ook dat ie me heel erg leuk vond. Maar nu neemt ie ontsettend veel afstand.

    Dan gewoon zeggen dat je het niet leuk vindt dat ie zo afwisselend kan reageren en vraag waarom. ;)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik denk ook omdat jongens gewoon het moeilijk vinden om meisjes echt te ja, hoe zeg je dat? Ze durven net zo min als wij, en misschien zijn ze bang dat je..
    Oooooh, ik weet het niet!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jongens zijn vervelende dingen. (krul)
    Maar je hebt ze nodig om door het leven te komen.
    x

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 14:08 ]


    Your love is my drug.

    Oh iedere keer wou hij webcammen omdat hij me zo miste. En nu wilt hij dat opeens niet meer?
    Wilt hij me niet meer zien ofzo?
    Of ben echt zó lelijk.. ;$


    Emo<3

    Esprit schreef:
    Oh iedere keer wou hij webcammen omdat hij me zo miste. En nu wilt hij dat opeens niet meer?
    Wilt hij me niet meer zien ofzo?
    Of ben echt zó lelijk.. ;$

    Jongens zijn gewoon weird man. :Y)


    .

    i know. (a)


    Emo<3

    Esprit schreef:
    i know. (a)

    Goedzooo. :Y)


    .

    Klinkt me bekend in de oren.. Mannen denken alleen maar aan zichzelf, willen alleen maar dingen ondernemen wanneer het hun uitkomt en denken niet aan een ander (he dit is mijn conclusie op mijn ervaringen).

    Ik vind het moeilijk om te zeggen of hij je wel of niet leuk vind. Uit mijn ervaring vroeg ik aan hem wat hij nou eigenlijk wou maar daar zei die op dat hij het niet wist. Misschien moet je hem duidelijk vragen wat hij op dit moment wil, wil hij niets zou ik er verder geen aandacht meer aan besteden. Bespaart jou en hem veel moeite (;


    La credenza è una medicina contro il timore