• Ik sterf van verveeldheid, dus ik ga maar covers maken... Ik ben lang niet zo goed als Ayumi en Absolem, maarja. Ik verveel me gewoon, haha. Dien je aanvraag maar in als je wilt.

    Naam van de story:
    Kleine beschrijving:
    Afbeeldingen:
    Sfeer:
    Extra:


    Voorbeelden:


    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 19:34 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Kan je een cover voor mij maken?
    Foto's: Het meisje en Ed Sheeran, de andere foto's kan je gebruiken als achtergrond of zo.
    Je mag zelf kiezen welke foto's je gebruikt.
    De titel is; Broken Smiles.


    Cool, neat, swell -Cry

    Omg, die zijn zo mooi. O_O


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    -

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:32 ]


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Uneventful schreef:
    Omg, die zijn zo mooi. O_O


    Thaaanks :D


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    CHINOS schreef:
    Kan je een cover voor mij maken?
    Foto's: Het meisje en Ed Sheeran, de andere foto's kan je gebruiken als achtergrond of zo.
    Je mag zelf kiezen welke foto's je gebruikt.
    De titel is; Broken Smiles.


    They're done, here you go. :Y) Hope you like. Als er nog iets veranderd moet worden, moet je het maar zeggen. Ik heb ze ook nog zonder titels enzo dus...



    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Naam van de story: rpg, huiver
    Kleine beschrijving: Het is een rpg over een roedel weerwolven gebaseeert op het boek Huiver. Als het zomer is veranderen ze in mensen en als het winter is in wolven. Ze veranderen steeds later totdat ze uiteindelijk helemaal niet meer veranderen
    Afbeeldingen: die heb ik zelf niet, maar ik zoek dus wolven, mensen, en misschien iets van winter en zomer
    Sfeer: een beetje geheimzinnig, de hechtheid van een roedel
    Extra:
    Het is dus voor een rpg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    Naam van de story: rpg, huiver
    Kleine beschrijving: Het is een rpg over een roedel weerwolven gebaseeert op het boek Huiver. Als het zomer is veranderen ze in mensen en als het winter is in wolven. Ze veranderen steeds later totdat ze uiteindelijk helemaal niet meer veranderen
    Afbeeldingen: die heb ik zelf niet, maar ik zoek dus wolven, mensen, en misschien iets van winter en zomer
    Sfeer: een beetje geheimzinnig, de hechtheid van een roedel
    Extra:
    Het is dus voor een rpg


    Hij is klaar (: Als er nog wat aan veranderd moet worden, moet je het zeggen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    (...)

    They're done, here you go. :Y) Hope you like. Als er nog iets veranderd moet worden, moet je het maar zeggen. Ik heb ze ook nog zonder titels enzo dus...



    Dank je. c:
    Ze zijn geweldig!


    Cool, neat, swell -Cry

    Nog meer mensen? Nieuwe aanvragen zijn welkom. x


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Naam van de story:
    Het is niet voor een story, maar een foto voor mijn schrijfwedstrijd. (: Dus je mag er gewoon opzetten: Schrijfwedstrijd
    Afbeeldingen:
    1
    2
    Sfeer:
    Niet echt een sfeer ofzo, maar ik wil het vooral rustig en klassiek hebben.
    Extra:
    Krullerig lettertype, als het kan?
    Ik wil ook dat de tweede foto (die geschreven tekst dus) vervaagd is in de eerste foto, maar dat die inktpot op de voorgrond komt. De tekst moet ook bijna onleesbaar zijn.

    Unplugged schreef:
    Naam van de story:
    Het is niet voor een story, maar een foto voor mijn schrijfwedstrijd. (: Dus je mag er gewoon opzetten: Schrijfwedstrijd
    Afbeeldingen:
    1
    2
    Sfeer:
    Niet echt een sfeer ofzo, maar ik wil het vooral rustig en klassiek hebben.
    Extra:
    Krullerig lettertype, als het kan?
    Ik wil ook dat de tweede foto (die geschreven tekst dus) vervaagd is in de eerste foto, maar dat die inktpot op de voorgrond komt. De tekst moet ook bijna onleesbaar zijn.


    Hier isie!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik vind 'm echt heel mooi, maar mag de tekst misschien in het linkerhoekje, als dat natuurlijk geen probleem is..?

    Unplugged schreef:
    Ik vind 'm echt heel mooi, maar mag de tekst misschien in het linkerhoekje, als dat natuurlijk geen probleem is..?


    Dan wordt 't wel een ander lettertype, maar is geen probleem. (krul)
    -ander account-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 19:14 ]


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Unplugged schreef:
    Ik vind 'm echt heel mooi, maar mag de tekst misschien in het linkerhoekje, als dat natuurlijk geen probleem is..?



    Here ya go.


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Thank you :3