• Wouter Weylandt is tijdens de derde rit in de Ronde van Italië om het leven gekomen bij een zware valpartij. De renner van Team Leopard-Trek raakte op zo'n 25 km van de finish in de afdaling van de Passa del Bocco met zijn pedaal een muur. Weylandt maakte een vreselijke val waarbij hij een twintigtal meter over het asfalt schoof en vervolgens roerloos bleef liggen. Het medische team van Giro-dokter Tredici moest hartmassage toepassen bij Weylandt, die meteen buiten bewustzijn was en hevig bloedde. Volgens de ploegleiding van Leopard-Trek was Weylandt op slag dood.

    Lees meer.

    Verschrikkelijk; Leopard Trek is mijn favo wielerploeg én hij is Belg, en de manier waarop. De beelden zijn afschuwelijk. Hij zou voor het eerst vader worden in september. ~ RIP Wouter! Sterkte aan familie & vrienden.

    Het filmpje kun je zien op de site als je op lees meer drukt.


    1.25

    Dat is vreselijk. D':
    Wil ik dat filmpje zien? xO


    Peace, love, glee.

    Het is echt verschrikkelijk dat je op zo'n moment moet sterven...
    RIP Wouter (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heb ik ook gehoord.
    Ik vind het zo erg!
    Hij was nog jong en had nog een mooi leven voor zich. En ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik las het ja.. echt verschrikkelijk (no_chears)


    -

    omg dat is echt vreselijk! :O Zo jong, bijna vader.

    Sterkte aan vrienden en familie:O


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    das kei erg, en hij werd ook nog voor eerste keer vader (hoorde ik)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    rip(huil)


    The soul needs autumn.

    JackyDaniels schreef:
    Ik las het ja.. echt verschrikkelijk (no_chears)

    ik dat filmpje wow die neus is letterlijk goed gebroken :| meer dat hij xowat geen neus heeft:| waarom denk ik dan aan voldemort --'


    Shoganai i ne~

    Rest in peace, my friend ♥


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Echt verschrikkelijk. Dat gebeurt zo vaak bij het wielrennen, in een afdaling vallen en overlijden..
    Rust in vrede Wouter.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Echt grillig.
    Eerst hoorde ik op de radio dat die zwaar was gevallen en niet veel later hoor ik dat hij dood is. En toen had ik het er met mijn zus over dat het toch echt wel verschrikkelijk is: je vertrekt die rit denkende dat je die wel zal kunnen afronden en mogelijk kan winnen en dan sterf je. Erg vind ik dat. :/

    Pogo schreef:
    Echt grillig.
    Eerst hoorde ik op de radio dat die zwaar was gevallen en niet veel later hoor ik dat hij dood is. En toen had ik het er met mijn zus over dat het toch echt wel verschrikkelijk is: je vertrekt die rit denkende dat je die wel zal kunnen afronden en mogelijk kan winnen en dan sterf je. Erg vind ik dat. :/

    Schandalig trouwens dat ze dat dan ook nog blijven filmen. Oki, dat is wel vaker zo maar ik vind dat dat overal niet meer zou mogen.

    Hij werd vader in September..


    all I want is the taste that your lips allow

    Mineur schreef:
    Hij werd vader in September..

    Ja dat las ik ook en dat maakt het allemaal nog erger!
    Ik ben normaal niet betrokken met het wielrennen ofzo maar zo'n dingen vind ik echt verschrikkelijk. 0o

    ja ik had de foto gezien. dat filmpje lijkt me een vreselijk gezicht.
    op de foto zag ik al allemaal bloed liggen en hij ernaast.
    ik vond het echt heftig.:S
    heel veel sterkte aan zijn Familie&Vrienden(flower)


    Believe in yourself, change the world.