• Ik zat gewoon op Twitter, krijg ik ineens zo'n link doorgestuurd van iemand. Word ik hier even hard getrolld. Het doet alsof het je toekomst kan zien, en 't is gewoon zo precies dat 't eng is. *O*

    klik.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:56 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Larten schreef:
    (...)
    HAHAHAHA -plat-

    Oké dan is het dus niet vergelijkbaar met dit;


    _O_


    Helemaal niet, haha.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:39 ]

    Larten schreef:
    (...)
    UBERWAT!? ZEG HET ME? djhgliahgda

    en iknow! hij is de awesomeste vampire van de hele film/boek geschiedenis. :'D

    Übergaafsuperstoer. :Y) EN JA DAT IS EEN ECHT WOORD. Stiekem ken ik hem niet echt, op jouw naam en dit plaatje na dan, maar zijn gezicht is stoer en het feit dat hij een "mr." is, is übergaafsuper. MISTERRRRR. _O_ Dus dat verklaart 'creatieve' woord. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maanling schreef:
    (...)
    Übergaafsuperstoer. :Y) EN JA DAT IS EEN ECHT WOORD. Stiekem ken ik hem niet echt, op jouw naam en dit plaatje na dan, maar zijn gezicht is stoer en het feit dat hij een "mr." is, is übergaafsuper. MISTERRRRR. _O_ Dus dat verklaart 'creatieve' woord. :Y)

    YESS Mister Larten Crepsley! :9~
    creatieve woord? wat?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    YESS Mister Larten Crepsley! :9~
    creatieve woord? wat?

    Sounds sexy. :9~
    "Übergaafsuperstoer" is voor mijn doen aardig creatief. Normaal komt er niet meer uit dan *#$@%-stoer, of aslkjdcnirw-stoer. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maanling schreef:
    (...)
    Sounds sexy. :9~
    "Übergaafsuperstoer" is voor mijn doen aardig creatief. Normaal komt er niet meer uit dan *#$@%-stoer, of aslkjdcnirw-stoer. :'D

    Maar dat komt omdat hij nou eenmaal sexy is 8D

    En ik heb geklikt, was vergeten m'n geluid uit te zetten. Kreeg een hartaanval, heb 't geluid uitgedaan, en weggeklikt. NOT A SEXY VAMPIRE! D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik schrok niet.. (no_chears)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    dammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmn
    kijk hoelaaat het is tjeej
    ik schrok me rot
    nu maar hopen dat ik met muziek aan wl in slaap kom


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Larten schreef:
    (...)
    Maar dat komt omdat hij nou eenmaal sexy is 8D

    En ik heb geklikt, was vergeten m'n geluid uit te zetten. Kreeg een hartaanval, heb 't geluid uitgedaan, en weggeklikt. NOT A SEXY VAMPIRE! D:

    Sexy ginger is sexy. 8D

    Had ik ook, alleen wist ik niet wat er achter die link zat - ik dacht dat er echt één of andere toekomstvoorspelquiz achter school, en toen zag ik opeens dat gezicht. Ik wilde mijn geluid uitzetten, maar mijn laptop reageerde niet meer op dat knopje D: dat was niet leuk. x.x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben heel blij dat ik niet heb geklikt.


    There's power in the words you whisper.

    Je wéét dat het komt, en toch... Dear lord (no_chears)


    To love is to destroy.

    Ik denk dat'k doof ben ,thanks!


    Love is louder.

    Ridder schreef:
    Haha. Ja, zo precies dat het eng is.

    Aaah ik schrok echt..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik haat jou! Ugh --"
    Al ben ik wel minder geschrokken dan dat ik anders doe


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nogmaals bedankt voor de gillende Sarita die ik gisteren aan de telefoon had en mijn beschadigde trommelvlies *O*


    Let it come and let it be