• Ik zat gewoon op Twitter, krijg ik ineens zo'n link doorgestuurd van iemand. Word ik hier even hard getrolld. Het doet alsof het je toekomst kan zien, en 't is gewoon zo precies dat 't eng is. *O*

    klik.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:56 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Larten schreef:
    (...)
    Een gillende ginger met vampier tanden? Larten is een ginger.. en een vampier.. vampier gingers ftw! -gaat klikken-

    Ik denk niet dat Larten een persoon is die iemand keihard laat gillen en daarna in shock laat zijn op een slechte manier. En als dat wel zo is... Chris, you have an awefull taste in men D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maanling schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat Larten een persoon is die iemand keihard laat gillen en daarna in shock laat zijn op een slechte manier. En als dat wel zo is... Chris, you have an awefull taste in men D:


    Uh, hij heeft Josh Hutcherson als afbeelding, dus slecht kan het nooit zijn. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik houd van jullie reacties. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Fucking hell, een geluk dat ik niet begon te gillen want mijn vader slaapt. :W


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    COMMUNISM schreef:
    Ik houd van jullie reacties. :Y)
    you deserve buttrape mkay.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mags schreef:
    (...)

    Uh, hij heeft Josh Hutcherson als afbeelding, dus slecht kan het nooit zijn. (:

    YES! I LOVE YOU FOREVER.

    En ik durf niet te klikken omdat ik hier alleen in een half donker huis zit! wie weet wat er kan gebeuren als ik op die link klik? ;__; Iemand maak een screenshot ofzo HAHA


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hyena schreef:
    (...)you deserve buttrape mkay.

    Come at me. :Y)

    My rapist will be sorry. I have explosive diarria. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    COMMUNISM schreef:
    (...)
    Come at me. :Y)

    My rapist will be sorry. I have explosive diarria. :Y)
    ohshit..
    better idea: 2 girls 1 cup new edition.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mags schreef:
    (...)

    Uh, hij heeft Josh Hutcherson als afbeelding, dus slecht kan het nooit zijn. (:

    Da's waar. Maar zeg nooit nooit, als hij de link even sexy vind als Larten is het naar mijn mening nogsteeds aardig slecht.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Larten schreef:
    (...)
    YES! I LOVE YOU FOREVER.

    En ik durf niet te klikken omdat ik hier alleen in een half donker huis zit! wie weet wat er kan gebeuren als ik op die link klik? ;__; Iemand maak een screenshot ofzo HAHA

    Dan zie je die sexy gingervampier. Klik maaaaaar.

    Hey, ik zit ook alleen in het halfdonker thuis en ik heb ook geklikt en ik ben een onderdeur van dertien. Wees trots, wees een man en klik op de fucking link.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maanling schreef:
    (...)
    Dan zie je die sexy gingervampier. Klik maaaaaar.

    Hey, ik zit ook alleen in het halfdonker thuis en ik heb ook geklikt en ik ben een onderdeur van dertien. Wees trots, wees een man en klik op de fucking link.

    Maar ik wil geen trotse man zijn IN DIT GEVAL! D: oh en is die echt sexy dan? en een ginger? en een vampier? x'] can't believe it.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:32 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Maar ik wil geen trotse man zijn IN DIT GEVAL! D: oh en is die echt sexy dan? en een ginger? en een vampier? x'] can't believe it.

    I am sowwie. ): Nee, ja, nee. Ik vind het meer een losgeslagen zombie met ergens rood haar, maar niet het sexy ginger. Meer het ik-heb-mijn-haar-te-lang-niet-gewassen-en-het-zit-vol-met-bloed-en-daardoor-is-het-rood-ginger. Maar ik ga er niet meer op klikken om te kijken hoe 'het' eruit ziet. x'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maanling schreef:
    (...)
    I am sowwie. ): Nee, ja, nee. Ik vind het meer een losgeslagen zombie met ergens rood haar, maar niet het sexy ginger. Meer het ik-heb-mijn-haar-te-lang-niet-gewassen-en-het-zit-vol-met-bloed-en-daardoor-is-het-rood-ginger. Maar ik ga er niet meer op klikken om te kijken hoe 'het' eruit ziet. x'D

    HAHAHAHA -plat-

    Oké dan is het dus niet vergelijkbaar met dit;


    _O_


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    HAHAHAHA -plat-

    Oké dan is het dus niet vergelijkbaar met dit;


    _O_

    Nee. Absoluut niet. Maar die is gewoon überga- DIE TEKST ERONDER. HE DOESN'T SPARKLE. I DON'T KNOW HIM, BUT FROM NOW ON, I LOVE HIM. No-fairy-vamps ftw!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maanling schreef:
    (...)
    Nee. Absoluut niet. Maar die is gewoon überga- DIE TEKST ERONDER. HE DOESN'T SPARKLE. I DON'T KNOW HIM, BUT FROM NOW ON, I LOVE HIM. No-fairy-vamps ftw!

    UBERWAT!? ZEG HET ME? djhgliahgda

    en iknow! hij is de awesomeste vampire van de hele film/boek geschiedenis. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”