• Ik zat gewoon op Twitter, krijg ik ineens zo'n link doorgestuurd van iemand. Word ik hier even hard getrolld. Het doet alsof het je toekomst kan zien, en 't is gewoon zo precies dat 't eng is. *O*

    klik.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:56 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Remembrall schreef:
    Hij doet het bij mij niet :')


    i put the fun in funeral

    Ik schrok niet, moest er alleen om lachen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vond hem niet eng, MAAR mijn geluid stond niet aan. -a-


    Save me from myself.

    Haat aan die link.

    ik heb hem als minilinkje en geluid uit
    en doet ie het wel?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Wat gebeurt er nouhou?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Godver, echt serieus. Ik ben me de tyfus geschrokken, een meter achteruit gegaan en het huis bij elkaar gegild.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fuck, ik tril nogsteeds. Ook erg leuk dat je erbij zegt dat dat ding 'doet alsof het je toekomst ziet'. Als dat mijn toekomst is pleeg ik nu zelfmoord, ajuu. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    LOL ik zag de link niet eens en toen ging ik maar reacties lezen, dus gelukkig dat ik de link niet zag! ;'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Chemist schreef:
    Wat gebeurt er nouhou?

    Klik en gij zult weten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Chemist schreef:
    Wat gebeurt er nouhou?


    Er komt een popup van een gillende ginger met vampier like-ish tanden of zo, kan hem nu niet meer zien, want het scherm is grijs. (:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mags schreef:
    (...)

    Er komt een popup van een gillende ginger met vampier like-ish tanden of zo, kan hem nu niet meer zien, want het scherm is grijs. (:

    Een gillende ginger met vampier tanden? Larten is een ginger.. en een vampier.. vampier gingers ftw! -gaat klikken-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ga, gezien de reacties, heel wijs niet klikken ;D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    KUT
    WIJF.

    EAT ME FUCK ME SIDEWAYS HOLY SHIT OMFG MY HEART JESUS FUCK I CANT OMFG HERPEDERPDERPSFKSG.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:21 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Oké, nog een keer geklikt. Dat mens is echt tyfus eng.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.