• Voor die jongen. Dit stukje tekst zag ik net op www.girlz.nl staan.

    Ik ben een jongen en heb een probleem met mijn vriendinnetje. Ze is geobsedeerd door Justin Bieber. Als we romantisch aan het wandelen zijn of als we op MSN of Hyves zijn, praat ze alleen maar over JB!


    Ze heeft alleen maar foto’s van JB op Hyves of MSN en heeft onze foto’s verwijderd! In haar kamer zie je alleen maar posters van JB hangen. Ze wil zelfs niet meer met me zoenen door JB. Ze zegt dat JB beter kan zoenen en dat hij gewoon te mooi is. Ik wil het daarom uitmaken, maar ik ben heel erg verliefd op haar. En wil haar niet kwetsen. Ik hoop dat deze brief erin mag. Het is wel raar, want ik ben een jongen die naar Girlz! schrijft (je kunt wel raden hoe radeloos ik ben). Maar ja, ik haat die JB en heb medelijden met vriendjes van meiden die fan zijn van JB! - Anoniempje die JB haat


    <3

    Dat is pittig ziek :0 Lullig voor die gast :/

    Happen schreef:
    Ik vind het erg voor 't meisje dat ze leeft met een biebs hater. Maar oké, niet zoenen omdat je zegt dat Justin 't beter kan? Triest men.(krul)


    Lol, ik heb echt moeten lachen om deze reactie. Maar ja, ik heb medelijden met de jóngen, niet met het meisje. --"


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Postcards schreef:
    -insert Kill it with fire picture here-


    26 - 02 - '16

    yeah.. keep dreaming girl


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is echt eruuggggg!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Wow, hoe bedoel je obsessed?


    Bad decisions make good stories.

    Disclaimer schreef:
    Dat vind ik echt zielig voor die gast. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Happen schreef:
    Ik vind het erg voor 't meisje dat ze leeft met een biebs hater. Maar oké, niet zoenen omdat je zegt dat Justin 't beter kan? Triest men.(krul)
    Een Bieber hater? Luister, al was het een andere ster geweest, zodra je vriendin ziek geobsedeerd is door iemand die ze nooit kan krijgen zou ik ook een hekel hebben aan die gast. Die gast is verdomme verliefd, natuurlijk haat hij de jongen die zij leuker vindt en toevallig is dat Bieber. Die haat uit hij niet eens in dit stukje en die zal hij vast alleen hebben gecreëerd omdat ze zo geobsedeerd is. Bovendien, zoek eens een jongen die niet een hekel heeft aan JB, geloof me, die zijn zeldzaam. [/Ik had er één ;|]


    Life is hard and then we die

    this is for a the single girls out here..does anybody know what i mean? hehe

    anyway dit is simpelweg gewoon triest.. Je kan fan van iemand zijn, maar dit? Dit is geen fan meer dit is gewoon obsessed.. I guess there's something not right in her head. Ik vind het trouwens echt heel sneu voor die jongen! Hij is stapelverliefd op haar, en heeft blijkbaar heel veel voor haar over I mean if my boyfriend was obsessed with somebody and he act like she does well than i would say bye bye to him! Trouwens voor alle single girls out here, we're like oh i wish i had a boyfriend and she? She has one but just treat him like's he's a piece of shit! Ik snap trouwens heel goed waar hij zijn haat gevoelens voor Justin Bieber vandaan haalt, i would feel the same! (:

    Resurrection schreef:
    Wow. Dat is wel héél erg geobsedeerd. (cat)


    Save me from myself.

    Pusheen schreef:
    Dat is geen echte liefde die dat meisje voelt. Arme jongen...


    “Love is a contradiction.”

    Disclaimer schreef:
    Dat vind ik echt zielig voor die gast. D:


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik snap niet waarom ze nog met dat vriendje heeft, die meid is gestoord, alsof ze een kind van 10 is ofzo..


    You are the dream. I am the dreamer.

    Clubbed schreef:
    (...)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Stom zeg, alsof dat meisje JB zo kunnen zoenen...
    Echt zielig voor die jongen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.